Gå til innhold

Tynn?

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 29 år, er 175 cm. høy og veier 55 kilo, er jeg for tynn da? Jeg spiser sundt, og er ganske aktiv..

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres kanskje litt tynt ut, ja.. Men det kommer jo litt ann på benbygning og muskler og sånt også!

Skrevet

Menar du utseendemässigt eller hälsomässigt?

Om du orkar med allt du vill göra i vardagen och inte känner dig orkeslös så är du nog inte för tynn hälsomässigt i alla fall. När det gäller utseendet så finns det plats för alla, så oroa dig inte för det!

Skrevet

Menar du utseendemässigt eller hälsomässigt?

Om du orkar med allt du vill göra i vardagen och inte känner dig orkeslös så är du nog inte för tynn hälsomässigt i alla fall. När det gäller utseendet så finns det plats för alla, så oroa dig inte för det!

Helsemessig føler jeg meg meget bra, har veldig mye energi, og føler meg svært sjelden sliten og uopplagt.. og er så og si aldri syk!

Men får mange ganger høre at jeg er så tynn, selv syntes jeg at jeg er slank, men ikke så tynn.. Det jeg lurer på er om jeg har et realistisk syn på meg selv?

Skrevet

Ganske vanskelig å si, ettersom vi ikke har sett deg.

Jeg er 163 og veier 55 og er ganske slank. Så jeg synes det høres ut som du er veldig tynn. Men som sagt, umulig å si.

Skrevet

Høyde i centimeter: 175

Vekt i hele kilo: 55

Din BMI er: 17

BMI på under 18,5 = undervektig.

Du er undervektig og burde starte og gå opp i vekt. :popcorn:

Skrevet

en trenger ikke være undervektig selv om bmi'en indikerer det. er selv 177 og veier 57 kg. i følge legen min er jeg akkurat slik jeg skal være. er slank, ja. noen vil nok også kalle det tynn, men jeg er sunn , trener og er aktiv. så lenge du ikke har helsemessige problemer på grunn av vekten, vil jeg tro du er akkurat der du skal være. om du er i tvil, kan du ta kontakt med legen for en konsultasjon. kvinneguidens brukere tror i blant at de er overleger hele gjengen.

Skrevet

en trenger ikke være undervektig selv om bmi'en indikerer det. er selv 177 og veier 57 kg. i følge legen min er jeg akkurat slik jeg skal være. er slank, ja. noen vil nok også kalle det tynn, men jeg er sunn , trener og er aktiv. så lenge du ikke har helsemessige problemer på grunn av vekten, vil jeg tro du er akkurat der du skal være. om du er i tvil, kan du ta kontakt med legen for en konsultasjon. kvinneguidens brukere tror i blant at de er overleger hele gjengen.

Skrevet

Som jeg sa, føler jeg meg frisk og rask helsemessig med denne vekta, Har ikke spurt legen om det, men han har heller aldri sagt noe om det.. jeg har også litt kvinnelige former, c-cup, og litt rumpe og lår, ikke knokler som stikker ut å sånn, men man kan lett se ribbena om jeg strekker på meg.. Legger ikke så lett på meg, og er redd for å se stygg ut fordi jeg er for tynn.. TS

Skrevet

tror nok heller det er selvbildet du må jobbe med. selv om jeg ikke har noe grunnlag for å uttale meg om din helse, så høres du nokså frisk og rask ut i mine ører. jobb heller med å verdsette deg selv. vi kommer i ulike størrelser og fasonger hele gjengen, og det er heldigvis mennesker der ute som elsker oss deretter. fokuser på det du liker best, og så kommer det andre etterhvert;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...