AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 I det siste har jeg hatt en rar lukt i underlivet. Rett og slett litt fiske aktig... lukten går ikke gjennom klær, men jeg kjenner det når jeg sitter på do. Jeg har ikke hatt sex på snart 2år, så det kan ikke være det. Jeg hverken klør eller svir, eller, eneste plassen det har klødd de siste dagene er OPPÅ vensuberget, ikke inni selve greia. Lukten dukker opp selv etter at jeg har vasket meg, bruker ikke intimsåpe hver gang. Har lurt litt på om det kan ha sammenheng med pillen, bruker microgonyn og har ikke vært borti den før. Ellers kan jeg legge til at jeg ikke har noe utflod, og det har jeg heller aldri hatt. Noen som har peiling på hva det kan være? Vurderer å få en time hos gyn for å være sikker.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Det kan være bakteriell vaginose... Men det lureste er vel å gå til legen for å få en skikkelig diagnose;)
Gjest Ruccola Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 prøv å kun vaske med olje og se om det kommer seg. mest sannsynlig har du en sopp, eller bakterieinfeksjon, men jeg er ingen lege, så hør med legen din du
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Er nok bakteriell vaginose, hatt det tre ganger selv.. Lite kjekt, men ikke farlig Du må til legen for å få kur mot det
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Er nok bakteriell vaginose, hatt det tre ganger selv.. Lite kjekt, men ikke farlig Du må til legen for å få kur mot det TS her, hvordan får man det egentlig, eller av hva da? Tror ikke det er sopp, det har jeg hatt før og det klør noe jævlig i dåså da, og jeg har som sagt ikke noe kløe annet enn OPPÅ venusberget... Skal ringe gyn på mandag og få time, bare håper han ikke har laang ventetid
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #6 Skrevet 18. september 2010 Har du ikke fastlege? Sikker raskere å gå dit da i såfall Her kan du lese litt mer http://nhi.no/sykdommer/kvinne/infeksjoner/bakteriell-vaginose-1343.html Jeg var ikke så plaget med utflod de gangene jeg hadde det, men det lukta jo død og fordervelse.. Usj
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #7 Skrevet 18. september 2010 Har du ikke fastlege? Sikker raskere å gå dit da i såfall Her kan du lese litt mer http://nhi.no/sykdommer/kvinne/infeksjoner/bakteriell-vaginose-1343.html Jeg var ikke så plaget med utflod de gangene jeg hadde det, men det lukta jo død og fordervelse.. Usj TS igjen. Jeg har fastlegen et annet sted enn hvor bor, dvs 2timers reise med båt. Dessuten liker jeg ikke fastlegen og foretrekker å ha underlivet mitt på display hos gyn, da denne gyn er den eneste som har klart å undersøke meg. Jeg har blitt utsatt for 2overgrep, der i blandt den første gyn jeg var hos... Og, gyn min er her jeg bor.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #8 Skrevet 18. september 2010 TS igjen. Jeg har fastlegen et annet sted enn hvor bor, dvs 2timers reise med båt. Dessuten liker jeg ikke fastlegen og foretrekker å ha underlivet mitt på display hos gyn, da denne gyn er den eneste som har klart å undersøke meg. Jeg har blitt utsatt for 2overgrep, der i blandt den første gyn jeg var hos... Og, gyn min er her jeg bor. Ok, ser den.. Lykke til da Dette er iallefall ikke farlig eller smittsomt
Gjest Linda Skrevet 18. september 2010 #9 Skrevet 18. september 2010 Hei, jeg hadde bakteriell vaginose og ble kvitt det med en sølvsalve. Den dreper de skadelige bakteriene uten at det svir. Du kan lese mer om dette på microsilver.no Bruker ofte en sølvsåpe, deilig å slippe bekymringer om sopp og fiskelukt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå