Gå til innhold

Tenner på skallet mann ! Hjelp ..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud - pratet med en skallete ,litt eldre hyggelig mann i dag . God kjemi ja - glimt i øyet , praten går lett osv . Men hjelpes ...jeg tenker bare pikk , pikk , pikk ...når jeg ser han for meg .Jeg har aldri syntes skallete menn er kjekke eller sexy før . Og han er ikke kjekk , det synes jeg ikke ...men jeg tenner på han likevell merker jeg .Han er veldig manne mann ja . Men ikke min type i det hele tatt .

Hva er det med " skallete menn " ???? Hva er så spesielt med dem ?

Er det sant at de har masse testosteron og dermed er godt utstyrt ?

Er det derfor jeg instinktivt tenner så på han - selv om jeg ikke syns han er spesielt kjekk å se på ? Jeg forstår bare ikke - min egen smak ..he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tsk tsk, har ikkje du kjæreste?

Skrevet

Tsk tsk, har ikkje du kjæreste?

Ja da - men jeg kan jo ikke noe for at jeg bare tenner litt spontant på fremmede menn jeg må snakke med av div . praktiske årsaker som ikke er til å unngå .

Betyr jo ikke at jeg gjør noe mer med det - likevell .Bare later som ingenting jeg .

Skrevet

Nei. Skallethet kommer av overproduksjon DHT i hodebunnen, som er et biprodukt av testosteron. Det er altså en feil :gjeiper:

Skrevet

skallethet er arvelig og har ingenting å gjøre med størrelsen dessverre.

Skrevet

skallethet er arvelig og har ingenting å gjøre med størrelsen dessverre.

Så har han veldig dyp , mørk , rolig stemme ! Sexy stemme også , veldig maskulin deilig stemme liksom ...

Ja han er veldig maskulin .Er nok det som teaser meg så jeg reagerer på han slik .Men kunne kunn tenkt meg uforpliktende sex med han kunn for spenningens skyld , men ingenting annet ... om det var mulig og jeg var eks singel ...

Så merker jeg kanskje at han liker meg på blikket hans , så man kan jo reagere på det også .Øyenkontakten .

Skrevet

Herregud - pratet med en skallete ,litt eldre hyggelig mann i dag . spesielt kjekk å se på ? Jeg forstår bare ikke - min egen smak ..he he

Hva mener du med en litt eldre mann? Mener du i forhold til din egen alder, eller en mann i 60-70-årene?

Skrevet

Hva mener du med en litt eldre mann? Mener du i forhold til din egen alder, eller en mann i 60-70-årene?

I forhold til mine 30 år . Er det rart å se skallete menn på omtrent egen alder . Men han her var nok litt eldre , men hvor mye er vanskelig å si ...kanskje 40 år ? Eller over det .

Tenner ikke på 60 - 70 åringer . Skallet eller ei .

Skrevet

Herregud - pratet med en skallete ,litt eldre hyggelig mann i dag . God kjemi ja - glimt i øyet , praten går lett osv . Men hjelpes ...jeg tenker bare pikk , pikk , pikk ...når jeg ser han for meg .Jeg har aldri syntes skallete menn er kjekke eller sexy før . Og han er ikke kjekk , det synes jeg ikke ...men jeg tenner på han likevell merker jeg .Han er veldig manne mann ja . Men ikke min type i det hele tatt .

Hva er det med " skallete menn " ???? Hva er så spesielt med dem ?

Er det derfor jeg instinktivt tenner så på han - selv om jeg ikke syns han er spesielt kjekk å se på ? Jeg forstår bare ikke - min egen smak ..he he

Kjipt....foretrekker hår på mine menn.

Charlotte i Sex and the City fant jo sin skallede, jødiske advokat Harry, så det er helt greit:

http://www.carriesdiary.com/harry.html

Skrevet

Hender jeg tenner på feite menn (i tankene), men tror ikke jeg faktisk ville hatt sex med en. Og har vel heller ikke møtt en IRL jeg har tent på.. Skallede (eller skinnede) menn er jo ikke helt uvanlig da!! Mange fine skallede menn der ute da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...