Majakj Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Skal gifte meg i April til neste år å trenger hjelp til å finne en bra frisør hvor de også er flinke til å sminke. Å bruker ordentlig sminke. Jeg skal gifte meg på Sotra men bor i Bergen vest så noe i nærheten hadde vært grådi greit. Er det noen frisør salonger som har makup artister? Håper noen vet om noe bra
monica86 Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 hei hei, bor også i bergen vest og sliter med det samme, morsomt nok skal jeg gifte meg i april også
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 hei hei, bor også i bergen vest og sliter med det samme, morsomt nok skal jeg gifte meg i april også åå...Ja jeg tror jeg har funnet en salong som har en makup artist, på Sartor senter. Men vist du skal gifte deg på fastlandet blir det kanskje langt å reise. Er dere godt i gang med planleggingen?
Elensire Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Jeg vet ikke hvor flinke de er til å sminke, for det har jeg ikke testet hos de ennå. men Duo frisør på Drotningsvik senter er fantastisk flinke med hår!! i tillegg så selger de, og legger mineralsminke. kan jo være verdt å stikke innom og snakke med de. Jeg reiser selv på tvers av byen for å klippe meg hos de, så fornøyd er jeg lykke til med bryllupet!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Jeg vet ikke hvor flinke de er til å sminke, for det har jeg ikke testet hos de ennå. men Duo frisør på Drotningsvik senter er fantastisk flinke med hår!! i tillegg så selger de, og legger mineralsminke. kan jo være verdt å stikke innom og snakke med de. Jeg reiser selv på tvers av byen for å klippe meg hos de, så fornøyd er jeg lykke til med bryllupet! Tusen takk for tipset Da blir det en tur på drotningsvik senteret på mandag den dag
monica86 Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 åå...Ja jeg tror jeg har funnet en salong som har en makup artist, på Sartor senter. Men vist du skal gifte deg på fastlandet blir det kanskje langt å reise. Er dere godt i gang med planleggingen? ja det blir nok på fastlandet (loddefjord kirke) ja er vel egentlig ferdig med det meste, kjolen er kjøpt, maten og lokalet er bestilt. så er vel egentlig bare underholdning og musikk igjen, ja også alt små plukket men det blir vel ikke ordnet før de 2-3 siste mnd. Men sminkingen og hår håper jeg at jeg har fått en venninde til å gjøre, da slipper jeg heldigvis å kjøre noen steder og alt blir ordnet hjemme hos meg.. hvilke dato dere skal gifte dere?
Majakj Skrevet 21. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2010 ja det blir nok på fastlandet (loddefjord kirke) ja er vel egentlig ferdig med det meste, kjolen er kjøpt, maten og lokalet er bestilt. så er vel egentlig bare underholdning og musikk igjen, ja også alt små plukket men det blir vel ikke ordnet før de 2-3 siste mnd. Men sminkingen og hår håper jeg at jeg har fått en venninde til å gjøre, da slipper jeg heldigvis å kjøre noen steder og alt blir ordnet hjemme hos meg.. hvilke dato dere skal gifte dere? Vi skal gifte oss 9.april i fjell kirke på sotra. Skal ha festen på ran seilforening og fana catering som står for maten. Har ikke sett på kjole ennå,ble litt brå bestemt c. Var det vanskelig å finne kjole? Hvor fant du kjolen din? Ja det må jo være en drøm å kunne ordne seg hjemme!Sparer noen lapper å på det....hjelpes holdt på å få bakoversveis jeg! Vi har heller ingen musikk på plass, vet du om noen som er flinke?
monica86 Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 Vi skal gifte oss 9.april i fjell kirke på sotra. Skal ha festen på ran seilforening og fana catering som står for maten. Har ikke sett på kjole ennå,ble litt brå bestemt c. Var det vanskelig å finne kjole? Hvor fant du kjolen din? Ja det må jo være en drøm å kunne ordne seg hjemme!Sparer noen lapper å på det....hjelpes holdt på å få bakoversveis jeg! Vi har heller ingen musikk på plass, vet du om noen som er flinke? jeg var på brudehuset og førstekjolen jeg prøvde satt perfekt, den er nydelig, måtte jo selvfølgelig prøve andre kjoler også men ingen kunne slå den første, så var litt heldig med at det var salg på brudehuset 30 august, å jeg fikk den for 7000 kr. 3500 kr spart:) har du prøvd kjoler? vil anbefale deg å gå på brudehuset, de var veldig flink der og utrolig god service. de fikk hele opplevelsen med å prøve brudekjoler til å bli en drøm:) musikken sliter jeg med litt! vet ikke om jeg skal ha levende musikk eller dj. varierer så mye i pris, men hvis jeg får fatt i noen som spiller for rimelig peng så vil jeg helst ha det, men har ikke det aller største budskjettet. men har vært litt heldig med at foreldrene mine kjøper inn alt brennevinet til festen og svigermor legger ut litt hun å, skal skal ikke klage, jobber og på en butikk der vi har catering så blir litt prosenter på maten også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå