Gå til innhold

'Er Mãrtha gæærn?

Er Mãrtha gæærn?  

33 stemmer

1. 1. Er Mãrtha gæærn?

• Ja
      16
    • Nei
      17

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tror dere at Màrtha er gæren, eller tror dere at hu faktisk kan snakke med engler, hester og de døde?

Endret av Kråkesaks
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å være kongelig er ikke så enkelt som mange tror, og et sted trenger vel også hun å ha en slags ventil.

Skrevet

Hun er ikke gal. Bare tøffere enn de fleste.

Skrevet

Ja, hun kan nok snakke med engler, hester og de døde. Mange som kan det, da :) Trodde de fleste var ganske åpne om dette idag.

Gjest Thefainter
Skrevet

Jeg tror hun er mindre gal en de fleste andre :fnise:

Skrevet

Ikke? Hun er kanskje ikke undersøkt godt nok enda... ;)

Skrevet

Nei. Hun er tøff, og beundringsverdig. Det skal nok mot til å stå fram slik hun har gjort. Hun visste nok at det ble "bråk", men gjorde det like vel. Da fikk hun en stjerne fra meg.

• Liker 1
Skrevet

Märtha er hverken mer eller mindre gal enn alle andre religiøse. Jeg skiller ikke dem som tror at Jesus bor i himmelen fra dem som tror de kan snakke med de døde. Like spik spenna gærne alle mann.

Mvh.

Fru Indigo

Skrevet
:jepp: Hun er spik hakkende gær'n. Ikke fordi hun driver å diskuterer med øk og engler, men hallo? - Dama giftet seg med Ari. :popcorn:
  • Liker 3
Gjest Constanze
Skrevet

Hun er ihvertfall ekstremt god til å utnytte sin prinsesse-tittel og "kjendis-status" til det ytterste.

Hadde det ikke vært for prinsesse-tittelen og kongelig arv så hadde hun neppe vært istand til å drive på som hun gjør.

Om hun er gal eller ei får noen andre avgjør - men jeg har absolutt ingen sans for hverken henne, mannen eller kronprinsfamilien.

Kongehuset må avskaffes snarest.

Skrevet

Om 100 år vil nok mange le av de som ikke trodde på Martha ;)

Skrevet

Umulig å si om hun kan gjøre det eller ikke, men jeg orker ikke være bastant på at _nei_ hun kan ikke snakke med engler/dyr/døde. Det fins mer mellom himmel og jord enn det. Men om akkurat Martha kan det, vet ikke jeg. Jeg kan ikke det, det er i hvert fall sikkert. Ikke ønsker jeg å kunne det heller.

Er forsåvidt litt enig i at hun på et vis er tøff, men på et vis også bruker forferdelig mye av sin "prinsesse status" for å oppnå det hun vil i livet, på tross av at hun har meldt seg ut av kongefamilien.

Skrevet

Umulig å si om hun kan gjøre det eller ikke, men jeg orker ikke være bastant på at _nei_ hun kan ikke snakke med engler/dyr/døde. Det fins mer mellom himmel og jord enn det. Men om akkurat Martha kan det, vet ikke jeg. Jeg kan ikke det, det er i hvert fall sikkert. Ikke ønsker jeg å kunne det heller.

Er forsåvidt litt enig i at hun på et vis er tøff, men på et vis også bruker forferdelig mye av sin "prinsesse status" for å oppnå det hun vil i livet, på tross av at hun har meldt seg ut av kongefamilien.

"Det finnes mer mellom himmel og jord.."

Finnes det egentlig et mer tafatt argument? (Eller, det er vel snarere når man er tom for argumenter?).

• Liker 1
Skrevet

"Det finnes mer mellom himmel og jord.."

Finnes det egentlig et mer tafatt argument? (Eller, det er vel snarere når man er tom for argumenter?).

Ja Gud eksisterer ikke siden det er så mye vondt i verden. Er et mer tafatt argument en det finnes mer mellom himmel og jord

Skrevet

Hun er ihvertfall ekstremt god til å utnytte sin prinsesse-tittel og "kjendis-status" til det ytterste.

Nevn en kjendis som ikke utnytter sin status

Hadde det ikke vært for prinsesse-tittelen og kongelig arv så hadde hun neppe vært istand til å drive på som hun gjør.

Jeg vet om mange som driver på som Martha uten at de har prinsesse titel og kongelig arv.

Om hun er gal eller ei får noen andre avgjør - men jeg har absolutt ingen sans for hverken henne, mannen eller kronprinsfamilien.

Hva har kronprinsfamilien med dette og gjøre ? , Personlig er jeg totalt like gyldig til hva de gjør.

Kongehuset må avskaffes snarest.

Ikke vær redd innen 100 år er Norge en Republikk eller en del av USA som mange nordmenn ønsker

Skrevet
Umulig å si om hun kan gjøre det eller ikke, men jeg orker ikke være bastant på at _nei_ hun kan ikke snakke med engler/dyr/døde. Det fins mer mellom himmel og jord enn det. Men om akkurat Martha kan det, vet ikke jeg. [...]
Klart hun kan snakke med døde hester og engler. Den er helt grei. Ingen problem! Uklarheten består i hvorvidt hun får svar, eller ikke...

Kongehuset må avskaffes snarest
Tøv! Selv om det nok hadde vært bedre å ansette en hoffnarr framfor å gifte ham inn i familien, så har kongehuset en rolle som sikkerhetsventil mot at politikere går berserk. Dropp gjerne representasjon, snorklipping og annet skuebrød. Men jeg sover tryggere om natta når jeg vet at Jens og Kristin ikke vil kunne oppnå total totalitær diktatorstatus i Norge.
Skrevet

Tror dere at Màrtha er gæren, eller tror dere at hu faktisk kan snakke med engler, hester og de døde?

Er ikke dette det de kaller en falsk dikotomi? Jeg tror ikke at hun kan snakke med engler og de døde, engler siden jeg ikke tror de finnes, og de døde siden de heller ikke eksisterer lenger som personer. Hester? Who knows? Hester er sjelfulle flokkdyr, og det er lett å føle at man har kontakt med en hest når man er nær en.

Men at Märtha Louise er gal, det tror jeg definitivt ikke. Hun har noen ganske aparte meninger, men det er ganske langt mellom selvbedrageri og galskap.

• Liker 1
Gjest Helene_Mari
Skrevet

Om 100 år vil nok mange le av de som ikke trodde på Martha ;)

:jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...