Gå til innhold

Sår på penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Kjæresten min og jeg har vært sammen i ca et halvt år, det begynte som "friends with benefits" og endte opp med følelser. Så i starten hadde vi mye sex.

Etter noen mnd hadde vi mindre sex fordi kjæresten fikk sår på penis. Huden hans er blitt veldig tørr der og han får små rifter i huden rundt penishodet. Jeg blir ganske trang ved lite sex og vi passer alltid på å bruke mye glidemiddel når vi har sex.

Vi må også alltid ta det veldig rolig i starten for å "varme opp".

Så jeg lurer på om det er noen andre som har vært borti dette med sår før? Han har ikke noe lyst til å dra til lege for å sjekke det opp fordi han ikke føler det er noe alvorlig og han har ikke lyst til å blotte seg. Men dette går jo utover sexlivet våres!

Synes liksom det er litt rart å ikke ha mye sex så tidlig i forholdet.

Prøver å fortelle han at jeg gjerne vil ha sex, men da sier han at "sex er vel ikke alt?" Selvfølgelig er det ikke det men det er jo nærhet, ikke bare nytelse.

Hva kan vi gjøre? Ba han bruke intimsåpe, og så lite såpe som mulig. Fikk han også til å smøre den med fuktighetskrem men det ser ikke ut til å hjelpe. Huden er fortsatt veldig tørr og det blir fort sprekker som svir ved samleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...