Gjest Gjest Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Jeg har hatt vondt i hodet en stund, og vært stiv i nakken. Jeg var hos legen nettopp og de trodde jeg hadde influensa. Men jeg er så redd! Tenk hvis jeg har det.. Hva bør jeg gjøre? Jeg vet jo ikke om jeg har det men jeg er stiv i nakken. Har noen hatt dette?
Kråkesaks Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Det er mange grunner til å ha vondt i hodet, blant annet stiv nakke. Om legen har sagt du har influensa så har du nok det. Nevnte du den stive nakken for legen? Har du andre symptomer på hjernehinnebetennelse? Om du er redd for at legen tok feil be om en ny undersøkelse.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Ja jeg nevnte den stive nakken. Hun spurte om jeg hadde hatt feber og da sa jeg at jeg hadde hatt det litt. Det eneste symptomene jeg kan tenke over er hodepine og stiv nakke.. Jeg er så redd
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Hadde du hatt hjernehinnebetennelse, hadde du ikke klart å sitte på nett. Dessuten går forløpet temmelig fort fra man blir smittet, til man har så dårlig allmenntilstand at man ikke orker noe. Du forteller at du har hatt hodepine over en stund og litt stiv nakke, og det er ikke symptomatisk for hjernehinnebetennelse. Hadde du derimot blitt akutt syk med høy feber, hodepine, stiv nakke, leddsmerter og dårlig allmenntilstand, hadde saken stilt seg annerledes. Legen er godt trent i å skille slike symptomer fra hverandre, så du bør prøve å slappe av, ellers blir du bare enda mer engstelig og får enda stivere nakke.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Ååh :D Nå ble jeg kjempeglad. Du har reddet dagen min Det eneste jeg har er vel bare en influensa Takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå