Gå til innhold

Hormonspiral

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som overskriften tilsier så har jeg valgt å fjerne den. Har hatt den i snart fire år, og har hatt lite sexlyst, uren hud og mild depresjon.

Har nå fått ny lege som brenner for ikke-hormonell prevansjon, og han fortalte meg historier om jenter som hadde blitt forandret etter innsettelse og motsatt.

Jeg håper på å få mer sexlyst og humør/energi. Legen gav meg ganske store forhåpninger, er det noen som kan dele sine erfaringer??

Vet det er flere tråder om hormonspiral, men skader ikke med en ny direkte om tema jeg lurer på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som overskriften tilsier så har jeg valgt å fjerne den. Har hatt den i snart fire år, og har hatt lite sexlyst, uren hud og mild depresjon.

Har nå fått ny lege som brenner for ikke-hormonell prevansjon, og han fortalte meg historier om jenter som hadde blitt forandret etter innsettelse og motsatt.

Jeg håper på å få mer sexlyst og humør/energi. Legen gav meg ganske store forhåpninger, er det noen som kan dele sine erfaringer??

Vet det er flere tråder om hormonspiral, men skader ikke med en ny direkte om tema jeg lurer på :)

Hva annet enn kondom?

Skrevet

Skal sette inn kobberspiral

Skrevet

Ja nå er den fjernet, og det vondeste var å sette inn igjen kobberspiralen. Blør litt nå, men er kjempeglad for å få min kvinneligehet tilbake. Legen min har utdannelse fra tyskland hos en kjent gyn og brenner skikkelig for ikke hormonellprevansjon for kvinner.

Har skikkelig store forventninger om jeg for første gang på 10 år ikke skal ta hormoner.

Skal holde dere oppdatert om jeg merker forandring.

Men ingen andre som har noen erfaringer da?

Skrevet

Tok ut min hormonspiral for 4 dager siden.har brukt dette i 12 år-

Var som deg deg deprimert ,snart ingen sexlyst.trett .osv.

Satte ikke inn noe annet.Er 48 år ,tok blodprøver av østrogen og progesteron.

Ville råde deg til å kjøpe bøkene av Dr Lee. selges hos futhark.no

Den beste boka om naturlige bioidentiske hormoner er -the miracel of bioidentical hormones.

Av Michaet E Platt.

Den er på enkelsk.jeg kjøpte min på tanum.no

Skrevet

hmmm. fire dager siden ja!

Det er mulig jeg kommer til å kjøpe og lese bøkene, men sånn saken er nå så har jeg mer enn nok med 350 sider pensum som student :)

Vil gjerne høre fra deg om du opplever noe nevnbar forandring i den nærmeste fremtid :)))

Jeg skal prøve følge opp trden her selv med mine egne erfaringer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...