Gå til innhold

hva ville dere blitt mest glad for?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

heihei! nå har min kjæreste snart bursdag har kjøpt inn en ganske solid dyr gave som jeg vet at han ønsker seg! men vil gi han noe ved siden av også.. hva tror dere en gutt ville blitt mest gla for og ville satt best inntrykk på familien hans? blomster hjem på døren eller en liten gave ved siden av bare?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

En liten gave ved siden av ville jeg satset på. Men hvis du har kjøpt en virkelig flott presang, er det kanskje ikke nødvendig? Min erfaring er at gutter ikke er så glad i å få blomster som vi jenter er. En enkelt rose, ok, men en hel bukett.... Vel. Gutter er rare.

Hvis du vil kjøpe noe ekstra, gi han noe personlig, eller no du vet han trenger. F.eks... sokker? :wink:

Skrevet

Hva med noe personlig?

Overraske han med nytt undertøy eller en massasje med nyinnkjøpte oljer. Lag litt romantisk stemning med stearinlys...

Romantisk middag for to... :D

Jeg ville nok satt pris på det.. i stedet for en ekstra gave!

Skrevet

Støtter de andre her - en opplevelse med deg må være det beste.

Ville heller ikke forkusert så mye på hva som hadde gjort inntrykk på familien hans...

Skrevet

Enig Tusenfryd, det viktiste er vel at hn blir fornøyd, ikke familien?

Hadde kjøpt en liten personlig ting...kanskje et innrammet bilde av dere to sammen? Et kort med noen hyggelige ord?

Gjest Anonymous
Skrevet

men da stoler jeg på dere og går for deres valg siden alle var så enstemte:) takk skal dere ha alle sammen, alltid koslig med så mye hjelp:) ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...