AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Jeg liker ikke livet mitt om dagen. Det er fylt med angst og kun angst. Jeg ble sykmeldt pga. depresjon/utbrenthet i fjor høst. Da sa kroppen stopp, og jeg klarte ikke komme meg ut av sengen på flere mnd. Helt utslitt. Så begynte energien å komme sakte tilbake, men da slo angsten til for fullt. Jeg har gradvis siden i vinter fått hyppigere angstanfall, noen dager kan jeg bare gråte. Jeg har fått angst for angsten. Og den terroriserer meg. Jeg VET at man må utfordre seg selv, og at det er beste medisin. Men jeg føler meg så nedbrutt av angsten om dagen, at jeg klarer ikke det selv enda... Jeg har prøvd, men jeg klarer bare ikke. Dette er det verste jeg noen gang har opplevd. Jeg aner ikke hvordan jeg skal klare dette Jeg trenger å høre deres versjoner, av hverdagen, av ting som hjelper dere etc.... Må legge til at jeg går hos psykolog, og kan ikke ta noen medisiner nå pga. at jeg er gravid. Jeg er veldig takknemlig for alle svar
Gjest navnelapp Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Ta kontakt med Angstringen viss det finst der du bur. Eg kjenner fleire som har fått veldig god hjelp der. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå