ela Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Hei! Min kjære har bursdag om 2-3 uker SÅ spurte jeg hva han ønsket seg, så sier han noe gøy noe fra kondomeriet (eller nettet). Uansett, jeg er ofte innom kondomeriet og handler til oss to, men nå har jeg gått tom for idèer! Jeg har kjøpt penisring til han, men jeg vil kjøpe noe som kan gi HAN en ekstra nytelse, for han tenker alltid på meg...... SÅ lurte på om noen her inne har peiling på noe som funker?? Noen gutter her som har peiling?! eller jenter? :-D Tusen takk på forhånd!
Gjest gjest31 Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Hei! Min kjære har bursdag om 2-3 uker SÅ spurte jeg hva han ønsket seg, så sier han noe gøy noe fra kondomeriet (eller nettet). Uansett, jeg er ofte innom kondomeriet og handler til oss to, men nå har jeg gått tom for idèer! Jeg har kjøpt penisring til han, men jeg vil kjøpe noe som kan gi HAN en ekstra nytelse, for han tenker alltid på meg...... SÅ lurte på om noen her inne har peiling på noe som funker?? Noen gutter her som har peiling?! eller jenter? :-D Tusen takk på forhånd! Strap-on
Hinata Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Hva med en fleshlight? Kan brukes alene eller sammen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå