Gå til innhold

Hva har du lyst på nå?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har jo lignende tråder i andre deler av forumet, men jeg tenkte det kunne vært morro å lagd en seksuell versjon.

Hva har du lyst på nå? Noe du har lyst å gjøre, noen du har lyst på eller bare en seksuell ting du vil ha?

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst på en deilig mann jeg av og til støter på når jeg er på vei til og fra jobb. :tog:

Togturer er mer spennende med han tilstedet, klarer bare ikke å la være og se på han. Han gir med virkelig våte fantasier mmmmm :ler2:

Skrevet

Jeg vil ha sex med min mann nå! venter på han...:D

Skrevet

Jeg vil bli slikket til jeg kommer uten å behøve å gjøre "gjentjeneste", har vært kåt i hele dag og drømt om min flørts deilige tunge.

Skrevet

Akkurat nå har jeg lyst på en litt lubben brunette med mye sminke som vil bli tatt litt røft.

Skrevet

Ei med gode kvinnelige former, og som selvsagt har lyst på meg.

Skrevet

Akkurat nå vil jeg ha sex med min deilige elsker, forsette der vi slapp i morges.. gleder meg til å møte han igjen til kvelden.. Jeg har en overaskelse til han ;)

Skrevet

Har lyst på min samboer - få meg et skikkelig knull. MEEEN må vente helt til i kveld :(

Skrevet

En kjærlig massasje:)

Skrevet

Kollegaen over gangen. Hun er snasen i dag, i mørk drakt, høye sko og med sexy strømper. Så i lunsjen at de var av stayups-type.

Vi elsket på en jobbtur for noen uker siden, men da var hun på veg ut av et forhold. Hun var utholdende og spennende under dyna. Kanskje jeg skal spørre om hun vil ta et glass vin etter jobb...?

Gjest Dr Feelgood
Skrevet

Vi har jo lignende tråder i andre deler av forumet, men jeg tenkte det kunne vært morro å lagd en seksuell versjon.

Hva har du lyst på nå? Noe du har lyst å gjøre, noen du har lyst på eller bare en seksuell ting du vil ha?

;)

Jeg har kun lyst til å fortelle at uansett om dere jenter er bareberte, hårete, runde, tynne, lange, korte så vil det alltid være minst 1000 menn på jordkloden som synes dere er fantastisk deilige når dere ruller dere nakne blant hvite laken...

...men dere kan selvsagt fortsette å diskutere her inne, men ikke ta alt så veldig alvorlig..dersom noen gjør det da...

Skrevet

Hadde vært sjukt godt men en is akkurat nå!

:ler: en sexy is da eller?

Skrevet

Ei lubben jente som vil bli knullet hardt og sprutet full!

Skrevet

Ei lubben jente som vil bli knullet hardt og sprutet full!

Det er meg!

Skrevet

Det er meg!

Da skal jeg love deg at du skal få kjørt deg!

Skrevet

Da skal jeg love deg at du skal få kjørt deg!

En jeg da?

Jeg vil også bli knullet hardt og lenge av en Stor og stiv kuk.

Sput meg full!!!

Skrevet

At kjæresten min skulle vært her, komme glidende inn i lekkert undertøy og råkline med meg. Vippe av henne den høyhælte skoa, drikke champagne av den, massere strømpekledte føtter, nyte at hun suger meg, slikke henne lenge, knulle henne vekselvis raskt og langsomt/mykt og hardt i alle posisjoner og sprute en kjempeladning over den deilige magen og de spenstige puppene hennes.

Skrevet

En kjekk, deilig og svett mann i arbeidsbukser som kommer inn på soverommet mitt og er klar for litt action :D digg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...