Gå til innhold

Mirakel?


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Linken ble dessverre feil. Artikkelen dreier seg imidlertid om Hannah Orpin som for ti måneder siden ble skamfert med varm frityrolje slik at hun fikk store skader på hår og ansikt. Nå har hun fått tilbake både ansikt og hår. Hun ser totalt uskadd ut. :overrasket:

Kanskje noen her inne kan legge ut en link som ikke blir feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dagbladet.no/2010/09/15/nyheter/frityrolje/pommes_frites/brannskader/utenriks/13407321/

Tja. Det står at sykehuset gjorde en god jobb uten at det står hva sykehuset gjorde annet enn å barbere henne og sende henne til en brannskadeavdeling. For alt vi vet har hun vært gjennom 100 kosmetiske operasjoner etter skadene.

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den engelske avisen som Dagbladet linker til skriver at sykehuset bisto med kjølende krem, men at resten av helingsprosessen var naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så er det et typisk før-etter-bilde. Før-bildet er tatt under de verste forutsetninger. Etter-bildet under de beste. Jeg tipper hun ikke ser så bra ut som hun gjør sminket og photoshopet i det siste bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle avisen gidde å photoshoppe bildet? De hadde solgt avisen like bra om ikke bedre dersom kvinnen hadde vært skamfert for resten av livet. Folk elsker å lese om andres tragedier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er nok at hun ikke fikk 3-grads forbrenning, dvs at forbrenningen ikke gikk ned til underhuden. Hun fikk en sterk annengrads forbrenning, muligens med 3 gradsforbrenning i periferien. Med god pleie har hun blitt bra igjen. Hun var veldig heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er nok at hun ikke fikk 3-grads forbrenning, dvs at forbrenningen ikke gikk ned til underhuden. Hun fikk en sterk annengrads forbrenning, muligens med 3 gradsforbrenning i periferien. Med god pleie har hun blitt bra igjen. Hun var veldig heldig.

Det er jeg enig i.Hun var utrolig heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle avisen gidde å photoshoppe bildet? De hadde solgt avisen like bra om ikke bedre dersom kvinnen hadde vært skamfert for resten av livet. Folk elsker å lese om andres tragedier.

Nei, det hadde de ikke. Her har man kombinasjonen. Og det er bare å se på studiobildet. Enten har de brukt lang tid på perfekt sminke og lyssetting, eller de har brushet det litt opp med photshop. Jeg tipper at de har gjort alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig lys og perfekt sminke gjør mye, det har jeg sett på bilder av meg selv når jeg for eksempel har skyggelagt og highlightet ansiktet med riktig sminke. Men det er umulig å se om det er shoppet, de er så dyktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

Gammel sak, jeg vet. Lurer bare på en ting.. Hvordan kunne håret hennes vokse så raskt ut igjen?

Skulle gjerne ha visst hva slags middel,vitaminer eller medisiner hun tok for å få sånn hår.

Jeg sparer et nokså slitt og kort hår i håp om å få langt hår nemlig.

Noen som har en anelse?

Ikke gi morsomme svar som photoshop osv.

Jeg lurer virkelig på hva slags prosess hun gikk igjennom for å få et så fantastisk hår etter den skamferingen hun gikk igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...