Gå til innhold

Sliter med å ri... Noen gode råd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt sex med samme fyren i et par år nå. Vi er ikke kjærester, bare "venner" (noe mer fra min side, kanskje...?), og har en tendens til å ende opp sammen etter byturer, men har også hatt en del sex i edru tilstand. Sexen har vært helt OK, men føler ikke alltid at jeg strekker til eller er bra nok. Spesielt dette med å ri... For det første likte jeg ikke dette med at han så hele meg. Er liksom lettere å ligge underst og la han gjøre jobben (egoistisk, men...). Føler at ting ikke funker i det hele tatt når jeg rir ham. Når jeg løfter meg opp og ned, "sklir" han fort ut, og alt blir bare klønete. Vil jo gjerne få det til, for jeg vet at han liker det godt og jeg vil jo at han skal ha det bra... :) Hadde vært moro å glede ham litt ekstra neste gang....... ;)

Hadde en ONS for en liten tid tilbake. Var ganske full, og dermed forsvant en del av hemningene også. Jeg rei ham, og det var så sinnssykt bra! Kan jo ikke ha vært meg, men HAN som gjorde en god del av "jobben"?!? Han "løftet" meg opp og ned i raskt tempo, men alt fungerte sååå mye bedre og han "sklei" ikke ut én gang. Fikk til og med klina masse mens vi holdt på, og sexen ble så bra!

Hvorfor gikk alt så mye bedre på ONS? Klarer nesten ikke slutte å tenke på det... ;) Vil jo så gjerne bli god til dette her. Noen som har noen bra tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man trenger ikke kjøre på med opp og ned bevegelsene hele tiden- frem og tilbake kan være ganske så deilig for begge det også! Og det er lettere å få til!

Men skal du først opp og ned, blir det mye bedre av at han hjelper til, det er lettere å få en god rytme og den faller ikke like lett ut!

Skrevet

Har hatt samme problem med at den sklir ofte ut når jeg rir typen min. Kan fort bli litt klønete. Men det hjelper mye mer hvis han på en måte løfter meg opp og ned. Jeg prøver å ri litt først men går ikke alltid så bra. Så bedre hvis han hjelper litt til :)

Skrevet

Jeg synes det er greit å bevege hoftene mer fram og tilbake framfor opp og ned. Tar pauser innimellom hvor jeg sitter mer ned på han, gnir meg på han, beveger hoftene i sirkler mens jeg bruker musklene "der nede" litt mer intenst. Jeg bruker også disse pausene for å f.eks eksperimentere med hvor langt opp jeg kan løfte meg før han faller ut. Gjør det til litt "kos" ved å f.eks løfte deg helt opp, klem med musklene og vri deg ned på han igjen. Samboeren min klager i alle fall ikke når jeg "øver" på denne måten! Du kan også legge deg ned på han, få han til å holde rundt deg og bevege hoftene sine, selv om det da ikke er du som rir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...