AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #1 Del Skrevet 15. september 2010 Noen som vet hvor jeg kan støvsuge bilen, og helst et sted det er gratis. Jeg bor i en blokk og har dessverre ikke noe stikkontakt i garasjen. Noen spesiell bensinstasjon jeg burde dra på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #2 Del Skrevet 15. september 2010 Esso i Kautokeino har støvsuger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bananbåt Skrevet 15. september 2010 #3 Del Skrevet 15. september 2010 tror de fleste statoil har gratis støvsuger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 15. september 2010 #4 Del Skrevet 15. september 2010 Alle bensinstasjoner med respekt for seg selv burde ha en støvsuger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #5 Del Skrevet 15. september 2010 Fant gratis støvsuger på statoil. I tillegg hadde de en som også kunne rense til 10 kr, så det ordnet seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå