AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Mitt barn har fått vannkopper. Almenntilstanden er god og foreløpig ingen feber heldigvis:) Jeg holder henne hjemme fra barnehagen. Vi hadde egentlig tenkt oss til min mor som bor i nærheten i helgen, men tenker at vi bør blir hjemme. Ville dere vurdert det slik i dette tilfellet?
Shade Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Hvis alle dere treffer hos din mor har hatt vannkopper ser jeg ikke noe problem med å dra Mange barn er i ganske fin form selv om de har vannkopper den største faren er ofte at man kan smitte andre
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Hvis alle dere treffer hos din mor har hatt vannkopper ser jeg ikke noe problem med å dra Mange barn er i ganske fin form selv om de har vannkopper den største faren er ofte at man kan smitte andre Tusen takk for svar Shade:) Jeg vil gjerne ha svar fra andre også om de er enige med Shade sin vurdering og ville tatt med barnet på besøk viss almenntilstanden ellers er god? Hilsen TS
*Mocca* Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Nei, pga smittefaren, ikke alle som tåler så bra å bli smittet av det. Og i voksen alder blir man ofte veldig syk av det. Må bare holde roen frem til vannkoppene har begynt å tørke inn.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 "Mocca": Så når utslettene er i ferd med å tørke inn så er barnet frisk? Barnet mitt har hatt vannkopper i ca en uke nå. Men har hatt det veldig mildt.
Shade Skrevet 15. september 2010 #6 Skrevet 15. september 2010 Jeg svarer selv om det ikke var til meg Når det har kommet skorper på utslettene er det ikke smittefarlig lenger. Men selv når det er smittefarlig gjør det jo ikke noe hvis man bare er med folk som allerede har hatt det. Vi var selv hos svigers på juleaften når min eldste hadde vannkopper, sjekket bare på forhånd at alle som skulle dit også hadde hatt det
Capricorn Skrevet 15. september 2010 #7 Skrevet 15. september 2010 Hvis de som er der ikke har hatt vankopper så hadde jeg holdt meg hjemme. Jeg fikk vannkopper i voksen alder og ble veldig syk. Da ble jeg smittet av noen som hadde barn med vannkopper hjemme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå