Gå til innhold

brystreduksjon..og GRAVID!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Trenger hjelp fort.. Fikk tatt en brystreduksjon for 1 mnd siden, ting har gått veldig bra, og tror sårene er noen lunde grodd..MEN..nå har det seg sånn at jeg er blitt gravid! Dette var IKKE planlagt, men jeg er sterk motstander av abort, så det vil jeg ikke en gang tenke tanken på.. Hva skal jeg gjøre nå?? Vil brystene gro fullstendig før de begynner å "vokse naturlig", eller er dette kritisk?

Håper på svar.. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Det er det vel mest nærliggande å snakke med dei legane som har behandla deg om?

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Gjest_jente_*

Skrevet 15 september 2010 - 10:09

Hei! Trenger hjelp fort.. Fikk tatt en brystreduksjon for 1 mnd siden, ting har gått veldig bra, og tror sårene er noen lunde grodd..MEN..nå har det seg sånn at jeg er blitt gravid! Dette var IKKE planlagt, men jeg er sterk motstander av abort, så det vil jeg ikke en gang tenke tanken på.. Hva skal jeg gjøre nå?? Vil brystene gro fullstendig før de begynner å "vokse naturlig", eller er dette kritisk?

Håper på svar.. :sukk:

Hei, har du fått noe bedre svar? Selv tatt brystreduksjon for 2mnd siden og lurer veldig på hvordan det er å bli gravid om en månedstid eller to? Hadde vært veldig fint om du kunne ha sendt meg en mail om det hvis du har fått svar og vil dele det.

Eller hvis noen andre har noe forslag :)

[email protected]

Skrevet

Hvorfor snakker dere ikke med kvalifiserte om dette? Det beste må jo være å snakke med helsepersonell som faktisk kan uttale seg om det, istedenfor å få svar som "det går sikkert bra" fra folk som egentlig ikke har peiling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...