AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Hei. Er det fler her som lider av panikkangst? Det har tatt helt overhånd her..: Blir nummen i armer, lyder blir sinnsykt forsterket så jeg får helt vondt, detter helt ut og hopper i taket av den minste lyd, pga det forsterkes. Synet blir rart, alt er så "langt unna", fks hvis jeg snakker med en person da jeg er sånn dårlig, er personen så langt unna og jeg føler meg som en zombie, Uvirkelighetsfølelse, som om alt er langt borte. Eller om det er jeg som er det. Og selvfølig hjerteklappen og deretter panikkanfall hvor jeg tror jeg skal dø. Ja, faktisk dø. Ligger og nesten besvimer men gjør det ikke, det er sånn, åh, kan ikke noen slå meg så jeg besvimer. Da restartes en jo. Ikke så lett å gå ut i det daglige når en har det sånn så å si konstant. Følelse av kvelning og pustebesvær. Noen som kjenner seg igjen i det noe av det samme? åssen opplever du DIN panikkangst?og eller har erfaringer med div medikamenter som ikke er et B-preparat?
Gjest Mona Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Du bør komme deg til en legen som kan sende deg til videre undersøkelse av spesialist. Man bør ikke prøve ut medisiner på egen hånd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå