AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Har nettopp møtt en fyr som jeg har blitt fryktelig betatt av. Det er SJELDEN det skjer, og i hvert fall så fort. Og det som er er at interessen virker rimelig gjensidig. Men som sagt så har vi nettopp møttes, så jeg kan ikke si vi kjenner hverandre noe særlig. For min del var det rett og slett "forelskelse ved første blikk"! (Han er ansatt i den bedriften jeg nettopp har fått jobb i) Problemet er at jeg er såå redd han plutselig skal miste interessen fordi han skjønner at han er så mye bedre enn meg:S Jeg ser liksom ikke helt logikken i at han liker meg, og tenker at når han virkelig blir kjent med meg så vil han slutte å gjøre dette. Nå høres det ut som om jeg har superdårlig selvtillit, men jeg har egentlig ikke det. Det er bare det at han er helt perfekt, og liksom way over my league. Hehee.. Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil med dette, kanskje bare høre om noen har opplevd det samme, eller om noen har et godt råd!
Kråkesaks Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Hvorfor er han for perfekt for deg? Hvis han virker interessert så er han vel det.
Rabadamtimtim Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 er bare og spille på riktige strenge så får en vel mannen? menn liker jo gjerne og gi han det han trenge i soverome og på kjøkkene så har du gitt så mye at han sikkert holde seg nær deg til du blir lei
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Hææææ? Som kvinne er du uansett way beyond HIS league, og det gjelder uansett hvordan du og han ser ut. Kvinner er verdt uendelig mer enn menn, glem aldri det.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Hehe, ja, kvinner er kanskje verdt mer enn menn, men jeg føler at han burde hatt en mye bedre kvinne enn meg;p Het Potet: Jeg mener at han er for perfek i forhold til meg Og føler han snart kommer til å finne ut av det!
Tempus Fugit Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Det er ikke nødvendig at han synes det samme som deg (med at han er for perfekt). Tror nok du bare overanalyserer situasjonen... Har du vært ute med han (bare dere to) og tar han kontakten med deg? Flørter begge to, og har han tatt initiativ til noe via jobben?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 er bare og spille på riktige strenge så får en vel mannen? menn liker jo gjerne og gi han det han trenge i soverome og på kjøkkene så har du gitt så mye at han sikkert holde seg nær deg til du blir lei Interessante innlegg du har - og ennå mer spennende Twitter-profil!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Har nettopp møtt en fyr som jeg har blitt fryktelig betatt av. Det er SJELDEN det skjer, og i hvert fall så fort. Og det som er er at interessen virker rimelig gjensidig. Men som sagt så har vi nettopp møttes, så jeg kan ikke si vi kjenner hverandre noe særlig. For min del var det rett og slett "forelskelse ved første blikk"! (Han er ansatt i den bedriften jeg nettopp har fått jobb i) Problemet er at jeg er såå redd han plutselig skal miste interessen fordi han skjønner at han er så mye bedre enn meg:S Jeg ser liksom ikke helt logikken i at han liker meg, og tenker at når han virkelig blir kjent med meg så vil han slutte å gjøre dette. Nå høres det ut som om jeg har superdårlig selvtillit, men jeg har egentlig ikke det. Det er bare det at han er helt perfekt, og liksom way over my league. Hehee.. Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil med dette, kanskje bare høre om noen har opplevd det samme, eller om noen har et godt råd! I så fall er han ikke riktig for deg! Høres ikke ut som om dere passer i kjemien.
Rabadamtimtim Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 Interessante innlegg du har - og ennå mer spennende Twitter-profil! Takk!! jeg setter pris på mine fans!!
Gjest tronder Skrevet 14. september 2010 #10 Skrevet 14. september 2010 Eller kan det være at de rosa brillene har kommet på og dermed framstår mr. "perfekt" som Mr. PERFEKT? Og at sannheten er vel at dere ligger på samme plan, selv om du ikke helt ser det? Bare en tanke :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #11 Skrevet 14. september 2010 Eller kan det være at de rosa brillene har kommet på og dermed framstår mr. "perfekt" som Mr. PERFEKT? Og at sannheten er vel at dere ligger på samme plan, selv om du ikke helt ser det? Bare en tanke :gjeiper: Jeg håper du har rett. For han synes jo sikkert ikke selv at han er perfekt. Det gjør jo de færreste. Og når man får på seg de rosa brillene er det vel lett å synes at den man ser på er feilfri TS
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #12 Skrevet 14. september 2010 I så fall er han ikke riktig for deg! Høres ikke ut som om dere passer i kjemien. Njaa, jeg synes kjemien passer ganske bra. Han er veldig lett å prate med, og jeg føler han er veldig min type. (men det store spørsmålet er jo om jeg er hans! hehe..) Han er liksom alt jeg ser etter, både mtp. utseende, personlighet, interesser, humor osv. Med andre ord - jeg synes at han er litt for god til å være sann, og derfor er jeg så redd for at han plutselig skal miste interessen! Det er som om Brad Pitt hadde gitt uttrykk for at han liker deg. Du hadde sikkert undret deg litt over hvorfor, og vært redd for at han skulle komme på bedre tanker
Steinar40 Skrevet 14. september 2010 #13 Skrevet 14. september 2010 Nå høres det ut som om jeg har superdårlig selvtillit, men jeg har egentlig ikke det. Det er bare det at han er helt perfekt, og liksom way over my league. Hehee.. Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil med dette, kanskje bare høre om noen har opplevd det samme, eller om noen har et godt råd! Jeg kan bare anbefale deg å få av de rosa brillene dine snarest mulig. Ingen er perfekt. Ikke i nærheten engang.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #14 Skrevet 14. september 2010 FARLIG TANKEGANG! Jeg møtte en slik mann en gang, og kunne på ingen måte forstå hva han så i lille meg. Jeg ble totalt opphengt i "ubalansen" mellom oss, og selv da han spurte om jeg ville være kjæresten hans ble jeg ikke overbevist. Resultatet av dette var et temmelig stusselig forhold i mange måneder, der jeg gikk og ventet på at han skulle innse at han var altfor bra for meg og gjøre det slutt. Nå har vi vært sammen i to år og blitt samboere det har tatt meg så lang tid å innse at han - som alle andre - har sine feil og mangler og at vi faktisk er helt likeverdige. Hvis jeg hadde klart å tenke så fornuftig fra starten hadde jeg spart meg selv (og oss begge) for mye stress!
Gjest Anjelika Skrevet 14. september 2010 #15 Skrevet 14. september 2010 Jeg mener at han er for perfek i forhold til meg Og føler han snart kommer til å finne ut av det! Det er ikke så uvanlig å kjenne på slike følelser når man går inn i et forhold. Har du litt forpliktelsesangst sånn generelt kanskje? Ingen er perfekte, derfor kan det være litt skummelt å slippe folk helt innpå seg og vise sine mindre bra sider. Hva om han ikke liker deg lengre når han ser hele deg osv. Men du må huske at han også har mindre bra sider bak det perfekte ytre, det har vi alle. Og han tenker sannsynligvis ikke at du er under hans league, han er interessert og vil bli bedre kjent med deg. Du må ikke forhøye han så mye og undervurdere deg selv, det er ikke et bra utgangspunkt for en romanse.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #16 Skrevet 14. september 2010 Hææææ? Som kvinne er du uansett way beyond HIS league, og det gjelder uansett hvordan du og han ser ut. Kvinner er verdt uendelig mer enn menn, glem aldri det. Usj for en ekkel kjønnsgris du er!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #17 Skrevet 14. september 2010 Hehe, ja, kvinner er kanskje verdt mer enn menn. Han burde HELT KLART finne ut snart at du ikke er noe å samle på og sparke deg på hue og rævva ut!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #18 Skrevet 14. september 2010 Han burde HELT KLART finne ut snart at du ikke er noe å samle på og sparke deg på hue og rævva ut! Hoho, ja, som den kvinnelige "machosisten" jeg er så fortjener jeg nok ingen mann Selvfølgelig mener jeg ikke noe kjønn er mere verdt en det andre TS
Tempus Fugit Skrevet 14. september 2010 #19 Skrevet 14. september 2010 Han burde HELT KLART finne ut snart at du ikke er noe å samle på og sparke deg på hue og rævva ut! Det var da svært så bombastisk du var. Tror veldig mange blir litt "er jeg bra nok" når de er forelsket/betatt. Jeg har selv tatt meg i å tenke over ting, og begynt å lure... Ofte er jo "brillene" på, og da opplever jo en kun de positive tingene. Ta tiden til hjelp og se hvor det ender =)
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #20 Skrevet 14. september 2010 Har du mensen eller pms? Mange får dårligere selvtillit i de periodene. (seriøst ment!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå