fink Skrevet 16. september 2010 #21 Skrevet 16. september 2010 Det du gjør er uendelig viktig. Vi trenger flere som deg.
Aurora M. Skrevet 16. september 2010 Forfatter #22 Skrevet 16. september 2010 Hvordan går det med den minste kattungen, Aurora? Håper du holder oss oppdatert Lillepus lever enda, men han er svak stakkar. Han sover mye og er vanskelig å få til å ta flasken, men så lenge det er liv er det håp! Mest sannsynlig har han dratt på seg et virus, og siden har alltid har vært minst og svakest, så får har han det tøft. Men jeg krysser fingre, lirker i han væske og duller etter alle kunstens regler, og så får vi bare håpe at han er en liten tøffing innerst inne. Ikke mye en veterinær kan gjøre med en så liten kropp vet du.
Aurora M. Skrevet 16. september 2010 Forfatter #23 Skrevet 16. september 2010 Fem stykker...... også så små.... Det diktet av Kolbein Falkeid var nydelig. Faktisk nytt for meg og, så takk for at du delte det.
Aurora M. Skrevet 16. september 2010 Forfatter #24 Skrevet 16. september 2010 Det du gjør er uendelig viktig. Vi trenger flere som deg.
Gjest Melina* Skrevet 17. september 2010 #25 Skrevet 17. september 2010 (endret) Lillepus lever enda, men han er svak stakkar. Han sover mye og er vanskelig å få til å ta flasken, men så lenge det er liv er det håp! Mest sannsynlig har han dratt på seg et virus, og siden har alltid har vært minst og svakest, så får har han det tøft. Men jeg krysser fingre, lirker i han væske og duller etter alle kunstens regler, og så får vi bare håpe at han er en liten tøffing innerst inne. Ikke mye en veterinær kan gjøre med en så liten kropp vet du. Åååh, det er godt å høre. Håper inderlig han klarer seg. Endret 17. september 2010 av Melina*
*appifany* Skrevet 18. september 2010 #26 Skrevet 18. september 2010 Må bare å fortelle at jeg synes det er så bra den jobben du gjør! Og jeg fikk to slike katter som var mishandlet og skulle avlives, to brødre. Og i dag er det de beste pusene i verden, og lever utrolig godt om jeg må si det selv Vi har ikke bare tatt til oss to katter, vi elsker dem av hele vårt hjerte Så du må bare ha troen på at det du gjør er verdifullt, for det er det!
fruBeist Skrevet 18. september 2010 #27 Skrevet 18. september 2010 Det burde finnes flere mennesker som deg! :klemmer: Når vi en gang får stort hus og god plass har vi lyst til å være fosterhjem for katter. Nå har vi ikke plass, eller lov til å ha flere enn de to kattene vi har. Kattungen er adoptert fra dyrebeskyttelsen. Du gjør en strålende god jobb, det skal du ha et stort takk for! :klemmer:
Aurora M. Skrevet 19. september 2010 Forfatter #28 Skrevet 19. september 2010 Det burde finnes flere mennesker som deg! :klemmer: Når vi en gang får stort hus og god plass har vi lyst til å være fosterhjem for katter. Nå har vi ikke plass, eller lov til å ha flere enn de to kattene vi har. Kattungen er adoptert fra dyrebeskyttelsen. Du gjør en strålende god jobb, det skal du ha et stort takk for! :klemmer: Så fint at dere har adoptert kattene fra DB, og at dere tenker på å være fosterhjem når dere får plass! Blir så glad når jeg hører flere som vil hjelpe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå