AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 OK, nå har det gått for langt. Fikk i sommer et par kviser i den ene armhulen, som liksom ike ville gå vekk. Så fikk de selskap av et par kompiser. Jeg tenkte at det kanskje gikk over av seg selv, men nå har de tydeligvis invitert hele slekta på besøk. Masse, små kviser i hele armhulen! De klør ikke, men er såre og det er generelt litt ubehagelig. Og stygt, skikkelig stygt. Har ikke opplevd å ha noe særlig med kviser der før i det hele tatt. Den andre armhulen har også blitt rammet, men der er det bare to. Noen som har opplevd dette? Hjelp?
Gjest Kim Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Må følge med på denne tråden. Jeg er stort sett forskånet for kviser, men akkurat på høyre triceps har jeg en hel bataljon med småkviser, ingen mengde skrubbing, popping eller hudrens har klart å ta kverken på de.
bananbåt Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Jeg har ikke peil, men det første som slo meg var inngrodde hår. Akkurat armhulen er jo noe vi jenter ofte barberer.. det kan jo kanskje være ingrodde hår? Det kan likne på kviser, da dette også er en betennelse.. har du prøvd å la være å barbere en stund- eller fjerne hår på en annen måte med roten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå