Gå til innhold

ceracette og hartap

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har brukt cerazette i to år. For ca et år siden begynte jeg å miste masse hår, og det gjør jeg fortsatt. Har tatt blodprøver og de er fine. Ser i pakningsvedlegget til pillen at hårtap kan være en sjelden bivirkning. Har noen her opplevd eller hørt at cerazette kan medføre hårtap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har erfart det motsatte. Økt produksjon av hår, og gjerne på sjenerende steder....

Skrevet

Det høres ut som min situasjon. Blodprøvene mine er også fine, så nå har jeg sluttet på pillene for å se om det har noen sammenheng med hårtapet. Men etter 3 mnd uten piller mister jeg fortsatt like mye hår.. Så vet ikke om det er pillene likevel da?

Skrevet

Skjedde også med meg da jeg gikk på Cerazette... mistet liksom 20% av hodehåret mitt. Det holder fortsatt på å vokse ut. Ser ut som et troll... :sjenert:

Skrevet

Hm, lurer på om jeg også hadde dette :klø:

Plutselig syns jeg at jeg mistet mye mer hår enn jeg pleide, dusjen tettet seg til og når jeg vasker/tromler klær finner jeg hårballer sammen med klærne!

Jeg også gikk på ceracette i to år, men har nå vert uten den i ett år. Kan vel kanskje stemme at dette startet for rundt tre år siden....? :vetikke:

Men føler forsatt det er nesten like ille da, så aner ikke om det er dem? :klø:

Gikk på zynfase før dem, og det var helt ekkelt!

Ble humørsyk, og fikk skikkelig sjenerende hårvekst på leggene!

Jeg pleier vanligvis ikke å barbere dem på vinteren for jeg har så lite hårvekst. Tar dem bare når jeg skal gå i skjørt.

Men da jeg gikk på Zynfase så jeg ut som en mann på leggene!!! :spy:

Vi er prøvere nå så jeg går ikke på noenting, og det er jaggu meg deilig!

Så og si ingen frustrerte utbrudd, ingen store humørsvingninger, normal hårvekst, slipper å tenke på å huske pillen og MYE BEDRE SEXLYST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :nigo:

Kommer ALDRI mer til å gå på hormonprevansjon!

:kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...