AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Har for meg vært en heller mislykket affære. Er det en slags mal for hvor mye man kan ta i, og i hvilken rekkefølge? Når jeg har forsøkt å først ta i det våte, og frosne jordbær på toppen, så stopper bladene opp. Dette med bare 4dl blåbær i en philips 2094-blender (testvinner). Gjør jeg det feil? Siden jeg bor i bofellesskap vil jeg liksom kun ha den på i et par minutter av gangen, og ikke streve med å få det blendet liksom. Skal det tørre først kanskje?
Britt Banditt Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Vet ikke hva du bruker i jeg, men jeg pleier å ha juice, yoghurt og banan nederst, og så det frosne til slutt. Pleier å gå helt fint
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Jeg tror jeg har den samme blenderen. Jeg har oppi frosne bær og så fyller jeg opp med nok væske. Så kjører jeg det programmet som heter Ice for å slå i stykker bærene. Deretter så har jeg i banan og kjører det vanlige smoothiesprogrammet. Nina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå