spinnvill Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg har vært forkjølet i 2 uker nå. Og når jeg våknet i morrest var det blitt verre, det kjentes ut som det var en liten klump i halsen min, sånn at det er ubehagelig og vondt når man svelger. Så jeg tok en ibux og smertene gikk bort, merka ikke noe mer til det. Så for ca en halvtime siden tok jeg en ny ibux (400mg) slik at jeg ikke skal ha vondt når jeg våkner i morgen tidlig. Men etter jeg tok ibuxen for en halvtime siden har det bare blitt verre, det kjennes ut som halsen min er tettet igjen av en kompakt klump, jeg klarer såvidt å svelge spytt, det gjør kjempevondt... Når jeg svelger kjennes det ut, et lite sekund, som om klumpen skal gå ned, men den er der framdeles. Begynner å lure på om ibuxen sitter fast i halsen? Men det skal ikke være mulig, de skal jo skli lett ned til magesekken. Jeg aner rett og slett ikke, det er ubehagelig, skummelt og ikke minst vondt! Noen som har peilig på hva det kan være? Blir bekymra her...
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Kanskje det er streptokokker. Uansett - Ingen vits i å gå å lure. Dra til legen.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Jeg har hatt sånn. Jeg har hatt på følelsen av at det er en slimklump som kommer seg verken opp eller ned...
Gjest Yemen Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Dra til legen og forlang en skikkelig undersøkelse. Vet om ei som hadde samme problem og som ikke ble tatt seriøst av legen, det endte ikke bra
Gjest Hmm Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Fikk samme følelsen etter en kraftig bytur... Viste seg at det var drøvelen som hadde hovnet opp helt sykt. Mulig jeg hadde brukt stemmen litt for mye den kvelden
Gjest Ruccola Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Det kan vere halsbetennelse med ekstremt hovne mandler, men jeg vet også om dem som har fått en verkebyll full i puss i halsen, så kom deg til legen og få det sjekka, for det kan tette igjen halsen litt for mye. Bedre med en legetime og få det sjekket, enn å gå å lure, og kanskje bli sykere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå