Gå til innhold

Coop medlem


Deli

Anbefalte innlegg

Vi har Coop kortet og trives godt. Men en ting jeg lurer på, dere snakker om å ta ut penger og slikt? Hvordan sjekker man hvor mye penger det er? Trodde kortet var utelukkende for å få rabatter, ikke at man sparte opp penger?

Du får noen små prosenter i sparing hver gang du bruker kortet ved handel, oversikten over hvor mye det er står på nyhetsbrevet du får, eller på nett. Pengene kan du ta ut over disk i alle coop-butikker, ved å vise medlemskort, ID og signere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva må en gjøre for å få dette kortet?

Hva koster det å ha dette Coop kortet?

Du finner skjema på nett, eller i den lokale coop-butikken, som du fyller ut og leverer i en butikk. Så får du kortet i posten. www.coop.no

Det koster ingenting å ha kortet, men man betaler inn ett innskudd på 300 kroner ved oppstart. Disse pengene får man renter på, og man får dem igjen dersom man avslutter kontoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke glem Coop Hotellkupp! 2 netter på hotell for rundt 1500 kr (I norge). Hotellene ligger rundt om i Norge, Sverige, Finland og Danmark - 1400 sek og dkk og 150 Euro. Man kan også bestille 3 netter for en litt høyere pris.

Dette tilbudet har vi benyttet oss av flere ganger, og er veldig enkelt og billig. Hotellene er fra flere kjeder, og jeg synes utvalget er godt og hotellene er fine. Man kan også bestille hoteller ellers i Europa, men det har jeg ikke prøvd.

www.coop.no/hotellkupp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Coop HotellKupp er gull verdt! Hadde nylig en helg på "suitell" i Bergen, dobbeltrom to netter for 1500 kr, og da var alle rom mini-suiter, vi fikk kjempegod frokost, og fri tilgang til spa-avdelingen i øverste etasje. Aah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...