Gå til innhold

Coop medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon her med tankar om dette? Skal eg gidde å skaffe meg enda eit kort eg føler eg må gå rundt med? Vurderer også Smart Club. Er innom båe stader nokre gonger (3-4) i halvåret. Handlar ofte mykje, spes på Smart Club.

Hugsar eg fekk tak i støvlar til ungen på Coop medlemskortet til ei venninne. Kosta 30 kr. Eit realt kupp!

30 øre å spare i drivstoff, eg fyller 40 liter i veka. Ca 12 kr. Dersom eg fyller ein heil tank 46 gonger i året (altså minus ferie), så får eg att 550 kroner. Kanskje ikkje så dumt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Har coop medlemskort og er fornøgd med det. Ja, litt stress å skaffe sjølve kortet, men du får ein del gode tilbud med deg kun ved å vise kortet i kassa. Coop'en der eg handlar er flinke til å spørre etter kortet, så slepp å hugse på det sjølv - veldig greit:)

I tillegg handlar eg ein del på coop bygg (maling, verktøy, byggevarer etc) og får rabatt på bensin og diesel på både esso og statoil som eg har i nærleiken. Som du forstår er eg godt nøgd, sparar truleg ca 1000 kr i året på å bruke kortet. Dette er penger eg uansett hadde brukt, så om eg får litt igjen på ein konto eg strengt tatt ikkje ser så er det heilt greit;) I tillegg tilbyr dei ein del gode avtalar med hotell, reisebyrå ol som eg ikkje hugsar i farten.

Sånn, det var reklamen:)

Skrevet

Jeg har kortet og synes det er verdt bryet. Drivstoffrabatten er en av de beste man får, og jeg handler mye på Coop. Å vise kortet blir fort en vane, og det er lett å ta ut pengene igjen. Tok nettopp og tømte kontoen da jeg hadde fryktelig dårlig råd, og da sto det 3500 kroner der, så det blir jo litt, selv om det virker lite der og da. Jeg har også Trumf-kort, siden jeg handler en del på Kiwi/Meny. Så lenge man bruker kortet i butikker man uansett ville handlet i, synes jeg det er veldig greit.

Skrevet

DEt er muligens greit å ha hvis en handler konsekvelt på coop. Det gjør ikke jeg, og i tillegg er jeg bare meg. Det blir ikke så stor handel av det i løpet av et år. Til nå har jeg oppspart meg ca 50 kroner på min handel i år. Husker heller ikke å bruke bensinrabatten. :tristbla: Lønner seg ikke nevneverdig for meg.

Skrevet

Men slik jeg har skjønt det med Trumf-kort så må du handle ting fra flust.no? Det synes jeg er irriterende.

Med coop-kort tar man jo ut pengene og bruker det til hva som helst. Vi har to coop-kort tilknyttet samme konto. Rundt jul tar jeg ut ca 1200 kr. Det går endten til julegaver eller til en fellesmiddag eller noe slikt.

Bensinrabatten er både på Best, Statoil og Esso. På Esso er det hele 40 øre, og det er bra!

Skrevet

Er også veldig godt fornøyd med Coop-kortet. Har ikke hatt det mange månedene, men bruker det mye syns jeg.

På Coop-butikker, drivstoff og Kappahl!

Man får også 10% rabatt på Netcom-regningen om man er abonent :) (Dette må man melde fra om)

Skrevet

Jeg synes det er et grei kort. Handler uansett en del på Coop-butikker, men det viktigste er ikke medlemsutbyttet (det blir jo bare noen få øre pr handel, og butikkene er gjerne ikke de billigste heller...). Men de har noen gode tilbud på varer, både sånne jevnlige som juice, is og av og til mer spesielle ting som kofferter, varmedresser, ullundertøy, sengetøy etc. Men jeg handler ikke på Coop FORDI jeg har medleskort.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan disse kortene fungerer... Er det som et kredittkort? Eller er det sånn at man trekker det for å samle "poeng", men at man betaler på vanlig måte?

Skrevet

Men slik jeg har skjønt det med Trumf-kort så må du handle ting fra flust.no? Det synes jeg er irriterende.

Du kan få overført Trumf-pengene dine til bankkontoen din, hvis det var det du mente? Det er null stress, man gjør det via nettsiden. Da synes jeg det er mer stress å få overført Coop-pengene.

Skrevet

Det er faktisk mindre pes å ha et kort man legger frem sammen med pengene/tar frem med visa-kortet enn å svare: nei, har nok ikke det hveeeeeer bidige gang man er på butikken.

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe "bry" med Coop-kortet, så jeg synes absolutt det er verdt det! Handler stort sett på Coop Obs, og fyller diesel på Statoil - får ca. 2000,- i året. :)

Skrevet

Jeg handler sjelden på coop, kjører lit bil, og bruker generelt kortet lite. Men en del av medlemstilbudene er så gode, og bleieavtalen er bra (på coops egne bleier.)

Skrevet

Ok, damer. Eg skal skaffe meg Coop kort. Fyller jo all bensinen på Esso, fann akkurat ei fin jakke til meg sjølv på Kapphal,handlar mykje barneklede på Kapphal, kan absolutt få bruk for medlemstilbod på Obs. Dessutan har eg Netcom.

Får eg 10% avslag på kvar mobilrekning, eller går det eg sparar her inn på denne kontoen eg nå altså skal få meg?

Skrevet

Jeg har jobbet som ekstrahjelp på Coop for mange år siden, og har kort. Har aldri tatt ut pengene, og nå har jeg over 14.000,- der :) Har foreløpig ikke vurdert å ta de ut, blir som en ekstra sparekonto, selv om det går sakte.

Skrevet

Mamma og pappa tok alltid en skikkelig storhandel en gang i uka på obs, så stort sett alt av dagligvarer ble handlet der i vår familie. Det resulterte mamma betalte konfirmasjonen til både meg og mine søsken med pengene som ble samlet opp der. 3-retters på fine resteuranter på oss alle sammen, så det blir litt penger av det over tid ja, spesielt hvis det er en stor husholdning da :)

Skrevet

Vi har Coop kortet og trives godt. Men en ting jeg lurer på, dere snakker om å ta ut penger og slikt? Hvordan sjekker man hvor mye penger det er? Trodde kortet var utelukkende for å få rabatter, ikke at man sparte opp penger?

Skrevet

Vi har Coop kortet og trives godt. Men en ting jeg lurer på, dere snakker om å ta ut penger og slikt? Hvordan sjekker man hvor mye penger det er? Trodde kortet var utelukkende for å få rabatter, ikke at man sparte opp penger?

Det gjelder både for å spare opp penger og for å få rabatter, så det er lurt å bruke kortet så ofte du kan. Du får noen få prosenter i kjøpeutbytte hver gang du bruker det. Jeg pleier å få et nyhetsbrev fra Coop en gang i blandt, der står det hvor mye penger jeg har tjent på handle i forskjellige butikker. Kan sikkert sjekke på coop.no også, men dette har jeg ikke satt meg inn i.

Skrevet

Hvordan sparer man penger??

Man får jo rabatten når man viser frem kortet. Skjønner virkelig ikke dette.

Skrevet

Du kan logge inn på coop.no med medlemsnummer i hvert fall. ;)

Skrevet

Hvordan sparer man penger??

Man får jo rabatten når man viser frem kortet. Skjønner virkelig ikke dette.

Du får noen prosenter i medlemsutbytte når du handler på f.eks Coop. Altså hvis du handler for 300 kroner kommer 2% (eller noe) av disse inn på coop-kontoen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...