Gå til innhold

Rafting på den røde elva

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva syntes dere kvinner om å ha sex under mensen? Ville dere vært sjenert for det eller redd for hvordan han reagerer?

Som mann så har jeg vel egentlig ikke vært noe særlig plaget av det, når vi har hatt lyst nok så har det egentlig vært et fett om hun har hatt mensen eller ikke. Men jeg har venner som ikke ville ha hatt sex under mensen.

Så jeg lurer på hva deres meninger er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tre første dagene er uaktuelt for min del, da gjør det rett og slett for vondt og blør for mye. De to siste dagene går helt fint, om vi putter et håndkle under for sikkerhets skyld.

Sex hjelper faktisk for å bli ferdig med mensen fortere, siden man får ut mer blod. Orgasme vil også lindre smertene :)

Oralsex er uaktuelt, uansett hvor lite blod det er snakk om.

Skrevet

Uaktuelt pga mengde blod og kramper de første dagene i mensen.

Skrevet

Jeg krever sex når jeg har mensen, det er det eneste som hjelper mot krampene mine.

Han har tydeligvis ikke noe imot det han pleier nemlig å ringe fra jobben og spørre om det trenges en rørlegger :rødme:

Skrevet

Helt uaktuelt.

Skrevet

Ja, har sex selv om jeg har mensen. Blør så lite og har ingen menssmerter så her går dagene som før, med eller uten mens.

Skrevet

Sex når jeg har mensen er helt topp. Samleie derimot, står jeg over. Det er smertefullt.

Skrevet

Har gjerne sex med mens. Aldri vært særlig plaget.

Har nå hormonspiral, så slipper blødninger :)

Skrevet

Har aldri og kommer aldri til å ha samleie når jeg har mensen. Jeg hater å ha mensen, synes det er motbydelig og ekkelt, og bare tanken på at noen skal være der nede... Fysj.

Skrevet

Han vil ikke noe som helst sånt i den uka jeg har mensen. At jeg er så ren som et nyskurt svaberg hjelper ikke. Skulle tro jeg var spedalsk. :tristbla:

Skrevet

For meg spiller det ingen rolle, det er uansett et must å være ren. Men for han er det helt uaktuelt.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg vet at det ikke spiller noen rolle for han, men jeg føler meg ikke helt komfortabel. Men når han inntar en så ubekymret holdning som han gjør så tror jeg det blir lettere for meg etterhvert, så sant det ikke er de to første dagene, da er det fullstendig uaktuelt for min del.

Skrevet

Nei for vondt desverre... :tristbla:

Skrevet

Har ikke sex når jeg har mensen. Føler meg bare stygg og oppblåst i tillegg til ukomfertabel med at noen skal være der nedi. Nei, det er ikke aktuelt for meg. Tror ikke det spiller så stor rolle for sambo, han hadde sikkert sagt ja hvis jeg ville, men det er som sagt uaktuelt.

Skrevet

Har sex noen ganger første dagen, da blør jeg ikke så mye og har heller ikke så vondt, andre tredje og fjerde dagen er butikken stengt derimot.

Skrevet

De 2-3 første dagene har jeg mye vondt og er veldig øm, så da vil jeg helst ikke ha samleie, men de resterende dagene er det bare å kjøre på! Om han vil gå ned på meg - be my guest.

Skrevet

Synes det er ekkelt hvis det blir blodflekker på kjæresten, og utsetter det heller til mensen er helt over.

Skrevet

Mensen varer i cirka 3 dager, de første to dagene er for vonde pga. smerter og kvalme til at jeg har særlig lyst på noe samleie. Han har ingenting i mot det, men for min del er ikke 3 dager så lenge å vente. Jeg stiller gjerne opp for han derimot :lur:

Divacupen gjør at det er temmelig hygienisk og greit for han å gjøre noe med meg dersom jeg er i form til det også!

Skrevet (endret)

Mensen er jo helt naturlig, og i mine forhold har jenta hatt en tendens til å bli kåtere når hun har mensen. Bruker veldig enkelt ett håndkle nederst, og lar henne ri meg (stillingen som griser minst). Og ser det helt jævlig ut når man er ferdig, tusler bare hun og ordner med papir og vann for å "vaske opp etter seg" ^^

Er dog en ting jeg sliter med. Hver gang jeg ser ned på staken som står rett ut, blodig og jævlig, får jeg alltid assosiasjoner til "Alien"-filmen, og dette bildet:

http://mimg.ugo.com/200902/20522/alien.jpg

:fnise:

Endret av Het Potet
Skrevet

Dei to-tre første dagane er det lite aktuelt pga store blødningar, men i slutten av perioden kan det skje at vi har sex ja. Sambuaren min har ikkje noko imot det, han blir nesten frustrert av at vi ikkje kan ha sex dei første dagane. Han ser tydelegvis på mensen som det mest uskuldige i heile verda :fnise: Oralsex er derimot uaktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...