Gå til innhold

Jenter som åpner musa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som jeg sa tidligere, dette handler om estetikk. Til og med de fleste jenter innrømmer at fitter ikke er like vakre som en kuk. Jeg, som er mann og hetero, er like enig. Hvor ofte hører du at menn snakker om hvor stygge pikker er? ALDRI! Dette har IKKE noe med legning å gjøre.

tror det har litt med legning å gjøre. tror ikke hetero menn liker å kommentere hverandres pikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg sa tidligere, dette handler om estetikk. Til og med de fleste jenter innrømmer at fitter ikke er like vakre som en kuk. Jeg, som er mann og hetero, er like enig. Hvor ofte hører du at menn snakker om hvor stygge pikker er? ALDRI! Dette har IKKE noe med legning å gjøre.

Kanskje naturlig at herto jenter syntes pikk er finere enn fitte, men det er ikke dermed sagt at vi syntes den er stygg! Hvem er det egentlig du snakker med som hører sånt? Jeg har aldri hørt fra hverken menn eller kvinner at noen kjønn er stygge.. har hørt noen si at ballene ikke er så fine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje naturlig at herto jenter syntes pikk er finere enn fitte, men det er ikke dermed sagt at vi syntes den er stygg! Hvem er det egentlig du snakker med som hører sånt? Jeg har aldri hørt fra hverken menn eller kvinner at noen kjønn er stygge.. har hørt noen si at ballene ikke er så fine..

Pikker og er forskjellige. noen er stygge av de og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det har litt med legning å gjøre. tror ikke hetero menn liker å kommentere hverandres pikker

Fordi det ikke er noe å kommentere. Pikk er pikk. Fitta er noe annet. Den vekker vemmelse hos folk flest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og jeg tror på julenissen.

Du høres ut som den verste elsker`n ever! Du kan jo ikke tilfredstille en kvinne! No fans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som den verste elsker`n ever! Du kan jo ikke tilfredstille en kvinne! No fans!

I så fall er det mange dårlige elskere der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje naturlig at herto jenter syntes pikk er finere enn fitte, men det er ikke dermed sagt at vi syntes den er stygg! Hvem er det egentlig du snakker med som hører sånt? Jeg har aldri hørt fra hverken menn eller kvinner at noen kjønn er stygge.. har hørt noen si at ballene ikke er så fine..

Finnes massevis av hetero jenter som synes at fitte er penere enn pikk, og de fleste menn (HETERO og homo) synes kuk er penere enn fitte. Det betyr ikke at vi som er hetero tenner på pikk, eller at vi ønsker å suge en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finnes massevis av hetero jenter som synes at fitte er penere enn pikk, og de fleste menn (HETERO og homo) synes kuk er penere enn fitte. Det betyr ikke at vi som er hetero tenner på pikk, eller at vi ønsker å suge en mann.

De fleste du kjenner, da.. de fleste jeg kjenner er av en annen oppfattning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg forstår at du snakker estetikk her, og det er jo greit nok. En fitte (eller kuk for den del) er ikke nødvendigvis noe man vil ha bilde av på veggen. Men det gjør det vel ikke automatisk til noe vemmelig og ekkelt?

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes massevis av hetero jenter som synes at fitte er penere enn pikk, og de fleste menn (HETERO og homo) synes kuk er penere enn fitte. Det betyr ikke at vi som er hetero tenner på pikk, eller at vi ønsker å suge en mann.

Synd for deg og dem, høres kjipt ut å ha et så anstrengt forhold til sex og kjønnsorgan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...