Gå til innhold

hva synes dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pen : )

Men kommer ann på hva du skal bruke den til..?

Skrevet

Jeg likte den også godt! Nydelig kjole!

Skrevet

ikke nok kropp vises!! liker den ikke, viser ikke kvinligheten!

Takk for svar, og takk for at du er ærlig og sier din mening!! Synes egentig den er formet nok til overdelen og underdelen skal vel være litt stor på en brudekjole? men det er min mening. En kvinne med mye former burde kanskje vel kanskje ta en annen kjole, men jeg har ikke så store pupper eller brede hofter hehe

Skrevet

Uten blomsten synes jeg den er kjempefin :)

Skrevet

Pen : )

Men kommer ann på hva du skal bruke den til..?

Som brudekjole:) :jepp:

Skrevet

Litt vanskelig å se detaljer, for ikke å snakke om fargenyanse ;) på det bildet.

Liker godt krøllete stoff- looken. Men synes stoffet ser veldig blankt, og i mine øyne billig, ut. Tyllet som vises nederst liker jeg heller ikke, synes tyll er stygt.

Også er jeg evig lei av at sikkert 90 % av alle brudekjoler er stroppløse.

Skrevet

Kjolen er fin i seg selv, det er jeg helt enig i.

Synes det kan være vanskelig å anbefale/fraråde en kjole utfra et modellbilde. En kjole som er flott på en modell, kan se ganske annerledes ut på en person fra "den virkelige verden". Jeg tror nok denne kjolen er finest på en relativt høy og slank brud blant annet på grunn av detaljene i skjørtet.

Skrevet

Synes den er kjempeflott! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Synes snittet er fint, men er skeptisk til stoffet, det ser litt glinsete og billig ut. Men det jeg kanskje er mest skeptisk til, er at det ikke ser ut som at "foldene" i skjørtet går helt opp. Altså at det ikke er folder i den øverste delen. Min kjole er sånn, og det blir hengende ganske stygt, henger liksom over de andre foldene, og jeg liker ikke de "flatene" det blir når det ikke er noen folder på et område. Min kjole ser fin ut når jeg holder det øverste stoffet opp, slik modellen gjør. Skal feste den med noen sting.

Ok, du skjønte helt sikkert ikke hva jeg mente her :P Konklusjonen blir vel at jeg liker fasongen, men ville ikke gått for denne kjolen.

Skrevet

jeg liker den i utgangspunktet veldig godt, men dealbreakeren bær gå på kvaliteten på stoffet.

jeg synes det ser langt bedre ut med en relativt matt silkestoff enn noe som glinser.

glinsende stoff ser alltid ganske billig og spjåkete ut - bortsett fra på en glatt kjole fra maggie sottero....eller har jeg aldri sett heldige resultater på det.

tror også vedkommende bør være ganske slank og rett i formene med medium til small i bryststørrelse for å føle at kjolen kommer til sin rett.

tror man lett føler seg som en bløtkake om man er over str 38 i en slik type kjole - med tanke på at den har "mye som skjer" overalt.

poenget må vel være om kjolen passer på kroppen til bruden - er ganske så mange som velger feil snitt fordi de blir blinde på selve kjolen.

Skrevet

Fint snitt, men personlig liker ikke jeg taft til brudekjoler. Men det er nok det beste alternativet til denne typen design, det spørs om et satengstoff ville blitt fint til den relativt røffe looken.

Har du prøvd kjolen selv? Jeg tror, som noen nevner over, at det er helt nødvendig å prøve kjolen på - en kjole som ser fin ut på modellen behøver ikke å være fin på deg, og omvendt.

Gå og prøv kjoler, og få med deg en ærlig venninne/mamma/søster el.l. til utvelgelsesprosessen. Om du tenker å bestille kjole på internett, bør du uansett prøve noen kjoler i butikk først, for å se på hva du liker ved de ulike kjolene, og så bruke det som utgangspunkt. Jeg endret ihvertfall en del oppfatninger om hva som kom til å kle meg da jeg kom inn i kjolene.

Her på KG får du like mange ulike svar som det er KG-brukere, så spørs om det hjelper.

Skrevet

Oj, så originalt, då, tubekjole med svært skjørt, liksom, det har vi ikkje sett på ei stund.

Spot the sarcasm.

Jaudå, den var visst ven den, men som dei seier - litt vel brannfarleg stoff og altså imponerande uorginalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...