Gjest Gjest Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Jeg betaler 3400 kr i året for endagslinser hos brilleland. Denne prisen inkluderer to linsekontroller per år. Jeg er litt usikker på hvilket merke disse linsene er siden det ikke står noe på verken linsene eller emballasjen. Jeg har sett litt på ulike nettsider som selger kontaktlinser og vurderer å bestille herfra istedenfor fordi det blir rimeligere. Spørsmålet mitt er om noen har erfaringer med de ulike merkene på linser? Har vurdert focus daily endagslinser. Noen som har prøvd disse?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Dailies er dyre. Imidlertid så går det ikke an å shoppe linser på den måten - iallefall ikke hvis du ønsker å bevare øyehelsen din. Som du sikkert har oppdaget hos optikeren så kommer linser i ulike størrelser, og du må ha linser tilpasset ditt øye. Tro meg, du kommer til å merke om du har en for stor eller for små linse. I tillegg er det ikke alle øyne som tåler alle typer linser. Det som fungerer fint for venninna di, fungerer ikke nødvendigvis fint for deg - og omvendt. Det som mange, meg selv inkludert, gjør er at man får tilpasset linser hos optiker, og kjøper første forsyning der. Når man så vet om dette er linser man vil fortsette å bruke så er det fullt mulig å fortsette å handle linser i en nettbutikk som er billigere enn optikeren din. Alle nødvendige mål finnes på linseesken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå