Gjest Hottie Skrevet 18. september 2010 #21 Skrevet 18. september 2010 Jeg har møtt en mann som ønsker å være i et cockold-forhold. Han er ganske underdanig seksuelt sett, og tenner veldig på å bli ydmyket seksuelt. Sånn rent utad så er han en veldig kjekk mann, og veldig oppegående, og han er kun underdaning seksuelt, ikke ellers. Han har vært i sånne forhold før, og er ganske bevisst på at det er det han ønsker. Men jeg har vel egentlig innsett at det ikke er min stil. I starten så syntes jeg det hørtes litt spennende ut å kunne leve ut seksualiteten min med andre menn, samtidig som jeg hadde en å betro meg til og en å komme hjem til. Men jo mer jeg har tenkt over det, jo mer overbevist er jeg om at jeg nok ikke helt passer i et sånt forhold. Eller kanskje det kun er han som ikke stemmer. Jeg vet ikke.
Gjest MikeWaters Skrevet 19. september 2010 #22 Skrevet 19. september 2010 Jeg har ikke noe stor tro på forhold som utvikler seg på bakgrunn av en fetisj, jeg har dog stor tro på en fetisj som utvikler seg på bakgrunn av et forhold
Mann_30 Skrevet 19. september 2010 #23 Skrevet 19. september 2010 Jeg ser den Cuckold. Jeg har nok ingen erfaring selv, men min samboer er veldig interessert i dette. Han drømmer om å se meg bli tatt av en annen mann. Jeg mener selv at han nok ikke er en cuckold type mann, men man kan vel ville se en gang uten å kalle seg en ekte cuckold. Han har dessuten både vært utro, pluss noe annet tull, så han er vel ikke så underdaning at det gjør noe. Men vi snakker om dette temaet alikevel, er veldig interessert i å høre fra damene, om hvordan deres forhold er etc. Høres ut som mannen din er en loser. Og trengte virkelig dette forumet enda en tråd om dette tullet.. Må jo kun være psykologisk skadde menn med lavt selvbilde som ønsker å straffe seg selv som liker det tøvet.
Marie38 Skrevet 19. september 2010 Forfatter #24 Skrevet 19. september 2010 Litt enig med deg mann 30.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #25 Skrevet 19. september 2010 Høres ut som mannen din er en loser. Og trengte virkelig dette forumet enda en tråd om dette tullet.. Må jo kun være psykologisk skadde menn med lavt selvbilde som ønsker å straffe seg selv som liker det tøvet. Enig i at det høres ut som om TS' mann er en loser: han var utro og TS høres ikke ut som om hun har et godt selvbilde. Da blir det mye destruktivt på en gang. Om det hadde vært snakk om mer sunne mennesker, som lever normalt sammen, men at hun får ha sex med en elsker av og til mens ektemannen ser på, kan dette være en raffinert fetisj. Eksempelvis for adelen i Frankrike og Storbritannia var/er ikke dette fremmed.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #26 Skrevet 19. september 2010 Jeg har ikke noe stor tro på forhold som utvikler seg på bakgrunn av en fetisj, jeg har dog stor tro på en fetisj som utvikler seg på bakgrunn av et forhold Han som er Cuckold i dette forum går jo ut med at han er en cuckold som grunnlag for å treffe damer i ulike nettfora. Da blir fetisjen hans et grunnlag for å utvikle noe med andre...så det har du ikke stor tro på?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #27 Skrevet 19. september 2010 Jeg har ikke noe stor tro på forhold som utvikler seg på bakgrunn av en fetisj, jeg har dog stor tro på en fetisj som utvikler seg på bakgrunn av et forhold Du risikerer at når du er i forholdet, så aksepterer ikke dama fetisjen din! Skal du treffe mange damer, bli glad i de og så få avslag for din fetisj hver gang?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #28 Skrevet 19. september 2010 Jeg har møtt en mann som ønsker å være i et cockold-forhold. Han er ganske underdanig seksuelt sett, og tenner veldig på å bli ydmyket seksuelt. Sånn rent utad så er han en veldig kjekk mann, og veldig oppegående, og han er kun underdaning seksuelt, ikke ellers. Han har vært i sånne forhold før, og er ganske bevisst på at det er det han ønsker. Men jeg har vel egentlig innsett at det ikke er min stil. I starten så syntes jeg det hørtes litt spennende ut å kunne leve ut seksualiteten min med andre menn, samtidig som jeg hadde en å betro meg til og en å komme hjem til. Men jo mer jeg har tenkt over det, jo mer overbevist er jeg om at jeg nok ikke helt passer i et sånt forhold. Eller kanskje det kun er han som ikke stemmer. Jeg vet ikke. Det finner du vel raskt ut av? Er dere sammen i dag?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #29 Skrevet 19. september 2010 Det er en tråd her om cuckold, men det er stort sett bare menn som har skrevet inn sine erfaringer. Jeg savner innspill fra damene, både med erfaring og synspunker. Ble du noe klokere? Har du forlatt mannen din?
Mann_30 Skrevet 19. september 2010 #30 Skrevet 19. september 2010 Litt enig med deg mann 30. Men da har du jo egentlig svaret på ditt eget spørsmål. Det høres jo for meg ut som at du ikke synes dette er noe særlig. Kanskje du heller burde bare finne deg en annen mann som har litt mer normale seksuelle preferanser, så slipper du sånt tøv.
Gjest Hottie Skrevet 19. september 2010 #31 Skrevet 19. september 2010 Det finner du vel raskt ut av? Er dere sammen i dag? Vi har veldig tett kontakt og betror hverandre alt, men er ikke "sammen". Vi bor ganske langt fra hverandre, så det å prøve ut å ha en elsker for så å komme hjem til ham, har ikke vært mulig. Så vi er ikke sammen, men treffes når det er mulig (sjelden), og jeg treffer andre menn. Og da får han vite om det, og det elsker han å høre om, så han får alltid utførlige referater.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #32 Skrevet 19. september 2010 Vi har veldig tett kontakt og betror hverandre alt, men er ikke "sammen". Vi bor ganske langt fra hverandre, så det å prøve ut å ha en elsker for så å komme hjem til ham, har ikke vært mulig. Så vi er ikke sammen, men treffes når det er mulig (sjelden), og jeg treffer andre menn. Og da får han vite om det, og det elsker han å høre om, så han får alltid utførlige referater. Så du vil prøve ut en elsker, og ta med elskeren hjem til boligen til din kommende mulige kjæreste, før dere i det hele tatt har et forhold, kjæresten og du? Høres det ikke noe merkelig ut at du ikke vil satse på å bli bedre kjent med han du dater, før du begynner søkingen etter en ny elsker? Jeg trodde kanskje at det var dette som var den mer ålkreite rekkefølgen: - Dere finner ut av om dere er et bra par som trives med hverandre - Om dere gjør det, hvor seriøst er det? - Er dere etablert, er det lettere å starte opp med å ha en elsker Kan du ikke være med andre menn i det skjulte, din "date" må se på hver gang?
Gjest MikeWaters Skrevet 20. september 2010 #33 Skrevet 20. september 2010 Han som er Cuckold i dette forum går jo ut med at han er en cuckold som grunnlag for å treffe damer i ulike nettfora. Da blir fetisjen hans et grunnlag for å utvikle noe med andre...så det har du ikke stor tro på? Nei, ikke sånn umiddelbart.
Gjest MikeWaters Skrevet 20. september 2010 #34 Skrevet 20. september 2010 Du risikerer at når du er i forholdet, så aksepterer ikke dama fetisjen din! Skal du treffe mange damer, bli glad i de og så få avslag for din fetisj hver gang? Jeg tror det er ytterst vanskelig å finne noen som matcher deg 100% seksuellt gjennom et langt liv, derfor er jeg skeptisk til de som lar sin fetisj avgjøre hvem man blir romantisk involvert med. Bare min mening, og det finnes sikkert flere eksempler på at jeg tar feil
Cuckold Skrevet 20. september 2010 #35 Skrevet 20. september 2010 Jeg har ikke noe stor tro på forhold som utvikler seg på bakgrunn av en fetisj, jeg har dog stor tro på en fetisj som utvikler seg på bakgrunn av et forhold Han som er Cuckold i dette forum går jo ut med at han er en cuckold som grunnlag for å treffe damer i ulike nettfora. Da blir fetisjen hans et grunnlag for å utvikle noe med andre...så det har du ikke stor tro på? Nei, ikke sånn umiddelbart. Jeg tror ikke det er så dumt når homofile stort sett dater homofile eller når SM-ere søker partner med noenlunde samsvarende seksualitet. At man passer sammen seksuelt er ikke nok å bygge et forhold på, men det er absolutt en fordel at man passer sammen også på dette området. Selv om det er mye mer som skal klaffe for to som skal bli et par. Nå er det ganske mange kvinner som kan tenke seg å leve i et cuckold-forhold, men det er likevel langt fra alle. Så det ville vært veldig dumt å gå inn i et forhold der man først på et senere tidspunkt ble klar over at hun oppfatter tanken på en cuckold-livsstil som lite lystbetont. Da er det slik jeg ser det bedre å være åpen om det fra første stund slik at man bare dater jenter med noenlunde sammenfallende lyster.
Gjest MikeWaters Skrevet 20. september 2010 #36 Skrevet 20. september 2010 Jeg tror ikke det er så dumt når homofile stort sett dater homofile eller når SM-ere søker partner med noenlunde samsvarende seksualitet. At man passer sammen seksuelt er ikke nok å bygge et forhold på, men det er absolutt en fordel at man passer sammen også på dette området. Selv om det er mye mer som skal klaffe for to som skal bli et par. Nå er det ganske mange kvinner som kan tenke seg å leve i et cuckold-forhold, men det er likevel langt fra alle. Så det ville vært veldig dumt å gå inn i et forhold der man først på et senere tidspunkt ble klar over at hun oppfatter tanken på en cuckold-livsstil som lite lystbetont. Da er det slik jeg ser det bedre å være åpen om det fra første stund slik at man bare dater jenter med noenlunde sammenfallende lyster. Jeg anser ikke homofili som en fetisj, gjør du? Mitt poeng er at jeg tror ikke din åpnehet gagner deg i din jakt på en hotwife. De kvinner som finner dette litt spennende, tror jeg blir skremt av din prebestemte ordning, for hva om de ikke syntes det var så gøy alikevel. Da faller jo hele grunnlaget for kjærligheten bort! Som sagt, jeg tror det finnes mange kvinner som kunne tenke seg å være noens hotwife, de vet bare ikke om det ennå. Hotwife er ikke noe du er, det er noe du blir innenfor trygge og spennende rammer. Er du dog en skilt hotwife så er det mulig det er perfekt for deg, men hvor mange av de finnes egentlig, og hva er sjansen for at dere klikker? Du har større sjanse for å utvikle din fetisj sammen med noen uten forventning og press, enn å søke et fiks ferdig forhold som er skreddersydd DIN fantasi.
Cuckold Skrevet 20. september 2010 #37 Skrevet 20. september 2010 (endret) Jeg tror ikke det er så dumt når homofile stort sett dater homofile eller når SM-ere søker partner med noenlunde samsvarende seksualitet. At man passer sammen seksuelt er ikke nok å bygge et forhold på, men det er absolutt en fordel at man passer sammen også på dette området. Selv om det er mye mer som skal klaffe for to som skal bli et par. Nå er det ganske mange kvinner som kan tenke seg å leve i et cuckold-forhold, men det er likevel langt fra alle. Så det ville vært veldig dumt å gå inn i et forhold der man først på et senere tidspunkt ble klar over at hun oppfatter tanken på en cuckold-livsstil som lite lystbetont. Da er det slik jeg ser det bedre å være åpen om det fra første stund slik at man bare dater jenter med noenlunde sammenfallende lyster. Jeg anser ikke homofili som en fetisj, gjør du? Mitt poeng er at jeg tror ikke din åpnehet gagner deg i din jakt på en hotwife. De kvinner som finner dette litt spennende, tror jeg blir skremt av din prebestemte ordning, for hva om de ikke syntes det var så gøy alikevel. Da faller jo hele grunnlaget for kjærligheten bort! Som sagt, jeg tror det finnes mange kvinner som kunne tenke seg å være noens hotwife, de vet bare ikke om det ennå. Hotwife er ikke noe du er, det er noe du blir innenfor trygge og spennende rammer. Er du dog en skilt hotwife så er det mulig det er perfekt for deg, men hvor mange av de finnes egentlig, og hva er sjansen for at dere klikker? Du har større sjanse for å utvikle din fetisj sammen med noen uten forventning og press, enn å søke et fiks ferdig forhold som er skreddersydd DIN fantasi. Enten du er homofil, sadomasochist eller fetisjist av et eller annet slag tror jeg det er avgjørende å finne sammen med noen som matcher deg seksuelt. Det er derfor ikke så dumt at vi i vår tid stort sett har sex før ekteskapet; vi mennesker er forskjellige, jeg har hatt en del kvinner og selv om jeg er ganske eksperimentell og eventyrlysten av meg har det vært stor forskjell på hvordan ulike kvinner har fulgt meg i den ene eller den andre retning. Så jeg vet med sikkerhet at det ikke er slik at alle er åpne for alt. Jeg har jo selv påpekt at det er mange som kan tenke seg et slikt forhold, så dette er vi ikke uenige om. Men det er likevel mange som ikke kan tenke seg å leve slik, og som "i beste fall" ville strekke seg for å gjøre meg glad, noe som uansett ville blitt helt feil. Men det er som sagt mange som synes det virker spennende, det er bare at det selvsagt er mer som skal klaffe mellom to mennesker. Og det er altså ikke slik at jeg har hatt problemer med å finne meg dater. Føler ikke at jeg på noen måte har blitt straffet for å være åpen om dette. Endret 20. september 2010 av Cuckold
Gjest gjestdeluxe Skrevet 20. september 2010 #38 Skrevet 20. september 2010 (endret) Jeg anser ikke homofili som en fetisj, gjør du? Mitt poeng er at jeg tror ikke din åpnehet gagner deg i din jakt på en hotwife. De kvinner som finner dette litt spennende, tror jeg blir skremt av din prebestemte ordning, for hva om de ikke syntes det var så gøy alikevel. Da faller jo hele grunnlaget for kjærligheten bort! Som sagt, jeg tror det finnes mange kvinner som kunne tenke seg å være noens hotwife, de vet bare ikke om det ennå. Hotwife er ikke noe du er, det er noe du blir innenfor trygge og spennende rammer. Du har større sjanse for å utvikle din fetisj sammen med noen uten forventning og press, enn å søke et fiks ferdig forhold som er skreddersydd DIN fantasi. Det du sier høres i grunnen fornuftig ut! Samtidig risikerer mannen i ditt eksempel at kvinnen ikke hadde ventet seg noe slikt! Kanskje hun til og med ville synes at mannen hennes bare er fjern som foreslår at hun har sex med andre menn...Han tar jo en sjanse selv om det utvikles senere i forholdet. Endret 20. september 2010 av gjestdeluxe
Gjest MikeWaters Skrevet 21. september 2010 #39 Skrevet 21. september 2010 Han tar jo en sjanse selv om det utvikles senere i forholdet. Jeg ser den
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #40 Skrevet 11. oktober 2010 Det høres jo for meg ut som at du ikke synes dette er noe særlig. Kanskje du heller burde bare finne deg en annen mann som har litt mer normale seksuelle preferanser, så slipper du sånt tøv. Enig...høres ikke sunt ut med en så egoistisk fetisj, der dama i forholdet bare blir brukt og stressa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå