Gå til innhold

Du som er rundt 163 cm. høy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva veier du, og er du fornøyd med vekten din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 168 og veier i overkant av 60 kg. Det er vel egentlig idealvekt, men kunne godt ha tenkt meg å gå ned ca 5 kg :)

Skrevet

jeg er 162 cm og veier 50 kg.. er igrunn fornøyd med det!

Skrevet

70! Vet det er mye, men har alltid vært tung, selv når jeg var virkelig tynn. Ser bra ut og er ikke tykk, men planen er å gå ned ti kilo for å få tilnærmet flat mage.

Skrevet

165, 57 kg - ikke fornøyd!

Føler selv jeg ser best ut når jeg ligger på 50-52 kg, men er egentlig fornøyd med alt under 54.

Skrevet

160 og 65kg. Vil gjerne gå ned 5kg.. Men er ikke tykk, litt oppblåst mage og litt kraftige overarmer kanskje...

Skrevet

160 og 52 kg

Skrevet

162 høy, 47 kg. Vil gjerne gå opp i vekt! :gjeiper:

Skrevet

161, 106 kg. Ikke fornøyd, men ville vært fornøyd med alt under 65.

Skrevet

Er 160, ligger ideelt på 50-52 kg, da tåler jeg en influensa eller omgamg spysyke. Av og til nede i 47 men da får jeg panikk med tanke på å bli syk.

Skrevet

Er 163,5 og veier 43,5kg.. har alltid ligget på 42-43, men vil gjerne opp til i hvert fall 50 kg. Har stresset 1 år med å gå opp i vekt, men forbrenningen er for høy.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

163,5 og normalvekt mellom 60-63. Ser best ut på rundt 60 kg.

Har vært nede i 52 kg og det var ikke pent på meg

Skrevet

Er 162 og veier 63 kg! Altfor mye spør du meg! Hater kroppen min så inderlig!

Skrevet

176, veier 65. Kunne tenkt meg å veie 58.

Skrevet

Oi, så lite folk veier da :O Jeg er vel 160cm høy og veier nå 59kg, og er ganske fornøyd med det. For å ha super sommerform, så burde jeg vel veie 55kg.

Her kan man tydelig se at kroppsfasongen og speilbildet antakeligvis har mye mer å si enn hva man veier.

Skrevet

176, veier 65. Kunne tenkt meg å veie 58.

Skrevet

165cm og 60kg. Kunne egentlig tenkt meg å komme under 60kg, men sliter fælt :gjeiper:

Skrevet

1.62, veier 60 kg og slanker meg for første gang. Vant til å kunne trøkke i meg hva som helst og har alltid vært naturlig slank, og PANG så blei jeg voksen og begynte å ese ut både her og der.

Skrevet

1,63 58kg! Vil gjerne ned til 53ish

Skrevet

1.62, veier 60 kg og slanker meg for første gang. Vant til å kunne trøkke i meg hva som helst og har alltid vært naturlig slank, og PANG så blei jeg voksen og begynte å ese ut både her og der.

:ler: Kjenner meg igjen der! Alltid veid rundt 50 kg, plutselig iløpet av det siste året er jeg gått opp 12 kg og må faktisk tenke over hva jeg dytter i meg! :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...