Gå til innhold

et lite mirakel i magen


lerken

Anbefalte innlegg

Jeg fikk min mistanke bekreftet for 3 dager siden, og det har fortsatt ikke gått helt opp for meg at en liten spire vokser i magen min.. :hjertesmil:

Alt er liksom som før, har ingen symptomer bortsett fra litt mensmurrunger og stikking i magen.

Men det kommer vel kanskje etter hvert.

Det var ikke planlagt dette her, og kom som et lite sjokk på oss, så det er vel kanskje grunnen til at jeg bruker så lang tid på å venne meg til tanken..

Men jeg må si at dette er det beste som har hendt på veldig lang tid, og jeg tørr å si at jeg gleder meg veldig!! Både til å gå gravid og til bebisen kommer :strix:

Så skyver vi alle bekymringer foran oss for nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det :) Gratulerer til deg også!! Spennende dette!!

I dag har jeg hatt en litt sånn ekkel følelse.. litt sånn følelse av at et eller annet kommer til å skje..

Og for en liten stund siden blødde jeg litt.. Jeg kjente det gikk frysninger gjennom hele meg, og hjertet hoppet..

Ble rett og slett veldig redd, og tror det gikk opp for meg der og da, at det faktisk ER en liten spire i magen, og at jeg nå må begynne å ta vare på meg selv og roe ned!!

Jeg stresser MYE! Og har vanskelig for å finne roen både på jobb og hjemme.

Dette barnet var jo ikke planlagt, og bekymringene står i kø.. så det er veldig mye å tenke på!!

Men det viktigste her og nå, er nok å finne roen, glede meg over dette vidunderet som vokser inni meg, ta en dag av gangen, og planlegge litt etter litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis varer et svangerskap ganske lenge, så man får tid til å venne seg til tanken og omstille seg litt ift å få barn. Det er nok lurt å lytte godt til kroppen og gire ned noen hakk hvis man føler at det går litt fort i svingene. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...