Gå til innhold

Funker krystall deodoranten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Funker krystalldeodoranten? Jeg har lett for å svette og det lukter ikke parfyme av svetten min. Trener også, så den må duge til det. Jeg syns det høres veldig bra ut at selve deodoranten lukter ingenting. Er flere deodoranter som lukter vondt.

Hvor lang tid tar det før den tørker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Funker krystalldeodoranten? Jeg har lett for å svette og det lukter ikke parfyme av svetten min. Trener også, så den må duge til det. Jeg syns det høres veldig bra ut at selve deodoranten lukter ingenting. Er flere deodoranter som lukter vondt.

Hvor lang tid tar det før den tørker?

mener du Garnier mineral deodorant?

Den tørker relativt fort

Jeg vet ikke om det er pga skifte av deo (fra sterilan til garnier) men jeg fikk etter 3 uker med garnier deoen sopp under begge armene.Noe jeg på 35år aldri har opplevd før.Så jeg kasta hele saken i søppelkassa.

Endret av Kårky
Skrevet

Nei, ikke garnier :P Krystall deodorant / helse deodorant fra helekost o.l

Skrevet

Den funket greit for meg. Det fine med den er jo nettopp at den ikke har egenlukt, og at jeg kan enten lukte ingenting eller den godlukten som jeg velger.

Jeg synes ikke den demper mengden svette i noen nevneverdig grad, men saltene hindrer at den utvikler vond lukt. Men nå er jeg ofte litt fysisk av meg, og man kan ikke gå med sanitetsbind under armene heller.

Den tørker rimelig hurtig. Omtrent som rollon. Som å tørke nevene under sånn varmluftstørrer.

Det eneste er at når den har blitt brukt til rundt halv størrelse, så synes jeg den luktdempende effekten avtar litt. Men la ikke det avskrekke deg, for den er kjempedryg.

Skrevet

Jeg har opplevd at den har vært veldig effektiv både med tanke på fukt og lukt. En ulempe er at jeg gjerne blir litt sår etter noen ukers bruk, men da tar jeg bare en liten pause og bruker annen deodorant.

Et alternativ hvis du er veldig plaget er "Yerka" - det brukte jeg i ungdommen og det virket veldig bra når jeg fulgte bruksanvisningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...