Gjest Mille Skrevet 12. september 2010 #1 Del Skrevet 12. september 2010 Hei Hvor ofte/normalt er det at begge har orgasme samtidig under sex akten? Har fantasert lenge om det!! men det skjer jo ikke!! Tips/råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mille Skrevet 12. september 2010 #2 Del Skrevet 12. september 2010 Erfaringer? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #3 Del Skrevet 12. september 2010 Selv om øvelse gjør mester, så er det også helt normalt at par ikke oppnår det samtidig. Å fokusere veldig på dette, gjør det kanskje vanskeligere å nå. Det skal ikke være et prestasjonsløp vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 12. september 2010 #4 Del Skrevet 12. september 2010 Selv om øvelse gjør mester, så er det også helt normalt at par ikke oppnår det samtidig. Å fokusere veldig på dette, gjør det kanskje vanskeligere å nå. Det skal ikke være et prestasjonsløp vet du. Har opplevd ganske ofte å få orgasme helt samtidig med min samboer ! Vi får i hvertfall begge orgasme 98 % av gangene vi har sex - så jeg er svært fornøyd sånn sett . Samtidig orgasme , får vi kanskje max 30 - 40 % av gangene vi elsker ! Vanligvis får jeg orgasme først - så han like etterpå ! Så vi er ett " perfekt par "sexuelt i hvertfall : ) Glad " noe " funker bra i forholdet i hvertfal ...vi er ganske ulike ellers i interesser og personlighet osv Men den gode sexen - har nok gjordt at vi har holdt sammen i mange år , tross opp og nedturer på andre områder i forholdet ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ocean Angel Skrevet 12. september 2010 #5 Del Skrevet 12. september 2010 Vet ikke hvor vanlig det er, men jeg får det ofte til, får selv veldig sterke orgasmer, tror det trigger guttens orgasme ofte også.. og kommer også lett når jeg merker han er veldig nær siden det gjør meg så utrolig kåt... tipset må vel være å bruke god tid så begge er max opphisset og slipp alle hemmninger løs! Glem alt annet, bruk all energien på å nyte det! Da blir i allefall sexen god uansett om dere kommer likt eller ei.. Lykke til begge 2! (()) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 13. september 2010 #6 Del Skrevet 13. september 2010 Ganske ofte. Fordi mannen min blir ekstremt kåt når jeg nærmer meg, slik at han da gjør det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente19 Skrevet 13. september 2010 #7 Del Skrevet 13. september 2010 Vi kommer ganske sjelden samtidig. Men det gjør jo ingen ting, så lenge man ikke tenker for mye på det Vi har et fint seksuelt forhold, men det er dessverre ikke slik at jeg alltid kommer under samleie. Derfor har vi det ofte slik at han får meg til å komme først, så får jeg han til å komme Grei deal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelenaR Skrevet 13. september 2010 #8 Del Skrevet 13. september 2010 Kommer ganske ofte samtidig, han klarer å "time" seg inn etter når jeg får orgasme, han merker det nok på meg at det nærmer seg (er vel ganske tydelig..) og da lar han det gå for seg, har hendt at det går litt for fort for han da.. gjør jo ikke så mye om det går litt for fort for meg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 13. september 2010 #9 Del Skrevet 13. september 2010 Ofte:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå