snyven Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Tenker meg en tur i oktober, for da er det endelig studieuke a.k.a høstferie. Vil gjerne dra et sted hvor det ennå er litt varme, men aner ikke hvor dette er. Har funnet ut at både Kypros og Rhodos har 25-27 C, men sliter med å finne veldig billige reiser hit (studentbillig altså). Noen som har andre forslag til reisemål?
Nybegynner 2009 Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Sjekk ut www.weatherbase.com. Her kan du søke på hvor mange grader du ønsker, og hvilken måned og sånn. Lykke til.
Rødtoppen86 Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Egypt er vel en bra plass å dra på høsten. Er ikke sikker på prisene, men det kan fort være tilbud.
camilie Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Jeg dro til Egypt i fjor oktober med en veninne, Sharm el Sheikh perfekt temperatur, lå på ca 25-30 grader hver dag, betalte rundt 4000 hver for 4 stjerners hotel med frokost og AC. 5 min unna sentrum med taxi(koster 10-20kr), men det går fint ann å gå. I april i år betalte jeg ca 3000 for 2 pers inkl. frokost og AC i Hurghada 3 stjerners, da også perfekt temperatur på ca 30 grader. Gangavstand til strand men 10-15 min taxi tur til hovedsentrum, hotellet lå i et lokalt sentrum. Hurghada er litt billigere enn Sharm og er større. Turen til Sharm bestilte jeg ca 2 mnd før avreise, samme med turen til Hurghada. Lette leeenge for å finne tilbudet i april og slo til da jeg så 1500pr pers. Brukte finn.no begge gangene. Lykke til!
smilytanya Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har vært på Kreta en gang 06.10-22.10. Det er godt og varmt på denne tiden der. Perfekt temperatur (25-30) og ganske varmt vann, billig mat og bilutleie. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå