Gå til innhold

Jenter, har dere en sexy kropp?

Gjest Viggo

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke misunnelig så ofte, men kjenner jeg blir misunnelig på de som kan si at, "ja, jeg ser fin ut." Jeg er ikke misunnelig på utseende deres i seg selv, men på at dere ikke skjemmes over kroppen deres. Sånn håper jeg at jeg vil ha det en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dere tynne, men samtidig med former på de riktige stedene? Får dere mye oppmerksomhet fra oss menn? Jobber dere hardt for denne oppmerksomheten?

Jeg er slank, med former, særlig i brystregionen. Jeg får mye oppmerksomhet fra menn, men denne er nesten utelukkende myntet på sex. Jeg prøver ofte å skjule formene mine fordi jeg vil unngå den seksuelle oppmerksomheten - det er strengt tatt ikke alltid slik jeg vil bli "sett". Spiser riktig, trener pilates to ganger i uka, ellers er det mest flaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Tja, jeg er tynn, små pupper, flat mage og litt sprettrumpe. Ingen timeglassfigur, ikke på langt nær, men jeg synes jeg er sexy likevel jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slank, men er vel blitt litt mer lubben de siste årene :fnise: Har former både her og der kan man si, akkurat i den størrelsen som passer til resten. Noen vil vel si jeg er sexy. Min kjære synes i allefall at jeg er det, og da er jeg fornøyd :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig slank(178 cm, 59 kg), og får konstant høre at jeg er veldig pen. Dog bryr jeg meg overhodet ikke om uønsket oppmerksomhet, så nei, jeg kan ikke si at jeg jobber for den(ja, jeg trener, men det gjør meg for min egen del).

Endret av Rachel1968
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg er tynn, små pupper, flat mage og litt sprettrumpe. Ingen timeglassfigur, ikke på langt nær, men jeg synes jeg er sexy likevel jeg.

Samme her, og det later vitterlig til at menn(og ja, jeg er klar over at dere har forskjellig smak)er enige med meg i dèt. Ansiktet har vel mer å si enn kroppen, så lenge man er slank? Det er i alle fall mitt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er slank men ikke helt flat. 166 høy og 58 kg ca

og har fine kvinnelige former på de rette plassene, kunne godt tenkt meg litt større pupper som er 80A-B, men har aldri fått klager :P

har helt siden ungdomstiden fått høre at jeg har fin rumpe, og det hender at den får en klask nå og da, ekkelt nok fra usingle som med single. har fått høre at jeg har fin og sexy form på hoftene. rett og slett en fin form på baken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Jeg har ikke fått noen klager iallefall :lur:

Jobber ikke for den som i at jeg er noe flink til å trene og spise riktig da.. men jeg er en uhelbredelig jåle, går vel ikke for å gli inn i mengden og få null oppmerksomhet heller akkurat. Bare på dårlige dager, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, og det later vitterlig til at menn(og ja, jeg er klar over at dere har forskjellig smak)er enige med meg i dèt. Ansiktet har vel mer å si enn kroppen, så lenge man er slank? Det er i alle fall mitt inntrykk.

Det er mitt inntrykk også. Jeg har en sexy kropp, men blir nesten aldri lagt merke til, siden jeg har ett litt kjedelig ansikt. Menn blir vanligvis ikke interessert før etter at de har sett meg naken. Går jeg på byen må jeg ha dyp utringning og/eller kort skjørt, hvis jeg ikke vil være veggpryd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

http://www.myallnaturalweightloss.com/wp-content/uploads/2010/08/mad-man-joan-holloway.jpg

Sånn bare blond, ca. Menn syns jeg er sexy, kvinner at jeg er tykk, og gutter at jeg er skummel. Jeg er fornøyd.

Tykk??? Du som er 178 (?) cm høy og har en brystvidde (bh-størrelse) på 60 cm kan vel ikke bli oppfattet som tykk? Verste jeg har hørt :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du er tydeligvis en voksen og reflektert kvinne, Bellis.

Men ja, man har da hørt kommentarer halvhvisket: "Syns du HU er sexy, hu er jo FEIT!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice

Hehe, du er tydeligvis en voksen og reflektert kvinne, Bellis.

Men ja, man har da hørt kommentarer halvhvisket: "Syns du HU er sexy, hu er jo FEIT!"

Sjalu damer, vet du, med lav selvtillit :kjefte: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke å ha lav selvtillit for å synes at andre er feite, smaken er jo som baken. Men å komme med slengkommentarer er jo noe annet.

PS: Jeg synes hun på bildet var flott, så det er sagt. Ville bare pirke litt på dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...