Gå til innhold

Jenter, har dere en sexy kropp?


Gjest Viggo

Anbefalte innlegg

Er dere tynne, men samtidig med former på de riktige stedene? Får dere mye oppmerksomhet fra oss menn? Jobber dere hardt for denne oppmerksomheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Jeg er småtjukk men samtidig med former på de rette plassene, og jeg får ofte positiv oppmerksomhet fra menn. Jeg jobber ikke for dette i det hele tatt.

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slank og har ikke så mye former. Har pupper i b-cup som passer fint til kroppen min. Svai rygg som gjør at jeg ikke går rett ned, men somsagt lite former. Jeg har alltid hatt draget og kroppen min har forandret seg de siste 7 årene pga 3 graviditeter. Jeg har aldri hatt så mye oppmerksomhet som nå. Tror mangen menn faller for en jente som utstråler sjarm, glimt i øyne og er smilendes og imøtekommendes. Jeg jobber et sted der jeg treffer mye menn og hører ofte at jeg er et sjarmtroll og alltid like hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre slik at det er vanskeligere for en mann å få en dames oppmerksomhet enn omvendt. En gjennomsnittlig utseende kvinne vil som regel klare seg mye bedre på sjekkfronten enn en gjennomsnittlig utseende mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Er dere tynne, men samtidig med former på de riktige stedene? Får dere mye oppmerksomhet fra oss menn? Jobber dere hardt for denne oppmerksomheten?

Neeeh, men kjæresten syns jeg er deilig, så det er det viktigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Susann L.

Jeg får stadig tilbakemeldinger om at jeg har en fin & sexy kropp:) er slank, brystene er størrelse 65 D (naturlige)og er 168 cm høy:) så kan vell si at jeg har formene på de riktige stedene:)

har aldri trengt å jobbe for å få oppmerksomhet fra menn, de legger fort merke til meg for å si det sånn:) Menn faller både for personlighet og for utseende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har fått tilbakemelding på at jeg har det. Selv ser jeg ikke det så ofte, og har også fått høre at det er en av grunnene til at guttene liker meg - jeg vet ikke selv at jeg har en fin kropp. Nå jobber jeg i et miljø hvor jeg er eneste jenta blant et uendelig antall gutter, så de har ikke så stort utvalg der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tynn, 175cm, og 56kg, men har alikevel litt former. bruker c-cup, har litt rund rumpe, men ikke veldig stor.. og helt flat mage.. Får ofte veldig mye oppmerksomhet fra gutta, og av og til fra jenter også.. Kan noen ganger være nesten litt slitsomt, ikke alltid man føler seg så vel selv, og noen ganger blir jeg veldig flau, når gutter begynner å rope sexy og sånn etter meg.. men de fleste er veldig hyggelige, og da er det bare koselig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er småtjukk men samtidig med former på de rette plassene, og jeg får ofte positiv oppmerksomhet fra menn. Jeg jobber ikke for dette i det hele tatt.

:lur:

Samme her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått høre hos kompiser at jeg ser bra ut, og jeg liker speilbildet mitt, så da har jeg det. Etter at jeg ble tryggere og mer fornøyd med meg selv har jeg opplevd mer oppmerksomhet fra menn, så utstråling har nok noe å si... Har ikke gjort noe for å få den oppmerksomheten jeg liker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere tynne, men samtidig med former på de riktige stedene? Får dere mye oppmerksomhet fra oss menn? Jobber dere hardt for denne oppmerksomheten?

Har du, TS, en sexy kropp, veltrent og uten overflødig fett og mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke tynn, men jeg har en tydelig timeglassfasong med smal midje, rund rumpe og passe store pupper. Synes jeg ser riktig så flott ut i klær som fremhever fasongen min.

Nå er jeg i et fast forhold og har fullt fokus på samboeren min, så jeg får ikke spesielt mye oppmerksomhet fra andre. Jeg prøver heller ikke spesielt hardt å få andres oppmerksomhet. Men oppmerksomheten og blikkene jeg får fra samboer når jeg kler meg opp, derimot... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Jeg er ca 168 men veier 48kg bare, Er ganske tynn, men jeg ser på meg som veldig søt og DIGG uansett. Har små pupper, men stram rumpe, flat mage, og nydelige øyne synes jeg :)

Får jo fine kommentarer fra andre, så jeg syns jeg kan regnes som å ha en sexy kropp med fin midje og passer alle slags klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...