Dalia_b Skrevet 12. september 2010 Forfatter #21 Skrevet 12. september 2010 Det å skrive på veggen ser jeg ikke noe galt i, da får det være opp til andre selv å dømme. Men jeg syntes det å henge seg opp i regler og slikt er bare teit, å blande seg i hva andre gjør syntes jeg er forkastelig. Det er vel bare i dette jantelov sosialistlandet her at det finnes folk som skal tre regler nedover folk... Grunn til at jeg sa noe om det til min bror er fordi dama hans har en ganske så offesiell jobb, hun må ha plettfri vandel ellers mister henne jobben. Derfor var jeg faktisk snill etter min og min mors mening med å si i fra om ett slikt lovbrudd... Men men dere her inne får nå velge og tenke hva dere vil, jeg står på mitt i det med å si i fra om slike saker for å faktisk vere snill. men men...
Jade Skrevet 12. september 2010 #22 Skrevet 12. september 2010 Du skriver at broren din og dama er ekle mot deg? Jeg trodde problemet var at de la ut videoer med andres barn i? Det er vel ikke mot deg? Da har jeg i såfall misforstått hva du skrev på wallen hans. Klagde du over at dama hans har blokkert deg? Hvorfor tok du det ikke bare opp med henne, da? Og det kan jo være en teknisk feil, som de andre her foreslår. Unødvendig å lage en familiefeide over det. Ihvertfall å dra inn alle vennene hans i det.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #23 Skrevet 12. september 2010 Grunn til at jeg sa noe om det til min bror er fordi dama hans har en ganske så offesiell jobb, hun må ha plettfri vandel ellers mister henne jobben. Derfor var jeg faktisk snill etter min og min mors mening med å si i fra om ett slikt lovbrudd... Men men dere her inne får nå velge og tenke hva dere vil, jeg står på mitt i det med å si i fra om slike saker for å faktisk vere snill. men men... For all del, du ville sikkert være snill. Men jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor du ikke prøver å SNAKKE med broren din i stedet for å sende meldinger som lett kan misforstås. Det siste stuntet ditt hvor du henger ham ut på hans egen vegg er rett og slett usmakelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå