Gå til innhold

Norvegiareklamen


Floga

Anbefalte innlegg

Med jenten som rømmer hjemmefra!

Jeg smiler like mye hver gang jeg ser den :ler:

Pleide selv å gjøre slikt da jeg var liten, hehe!

"Jeg kommer ALDRI tilbake igjen!!!"

...og kom slentrende tilbake et par timer senere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja den er fin den.

Husker de gangene jeg truet med å rømme..Mamma hjalp meg med å pakke bagen hver gang..Jeg ble tatt på senga hver gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også den reklamen veldig godt. Og når Finn Kalvik synger "Aldri i livet" på toppen av det hele blir jeg så rørt at jeg nesten begynner å :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv organiserte jeg streik blant ungene i nabolaget, engang en mor sa at vi 10 barna måtte leke ute siden det var sommer (Uff så storforlangede hun var..). Først gikk vi i streiketog, så tok vi med oss alle elkene til en bortgjemt parkeringsplass og var der i timesvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min forlot redet da han var 5. Jeg smurte en liten matpakke til ham, og minnet ham på å ta med rent undertøy. Han tok med seg dyna og bodde på trappa ca fem minutter før han ombestemte seg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små barn i "opprør" og "protest" mot husets regler og mot foreldrenes merkelige bestemmelsestrang er alltid litt søtt... :)

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den får meg til å virkelig smile :D

Jentungen med DET blikket når hun rømmer til garasjen, hehe!

SKIKKELIG i opposisjon ! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den reklamen, den er så søt :D Og så syns jeg den jenta som spiller er veldig søt også, og en god skuespiller til å være så liten egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv organiserte jeg streik blant ungene i nabolaget' date=' engang en mor sa at vi 10 barna måtte leke ute siden det var sommer (Uff så storforlangede hun var..). Først gikk vi i streiketog, så tok vi med oss alle elkene til en bortgjemt parkeringsplass og var der i timesvis.[/quote']

:hoho: Synes jeg ser det for meg!!

Reklamen er kjempe herlig! Og i likhet med BlueBird blir jeg skikkelig rørt av den sangen..... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjempesøt! Rømte hjemmefra jeg med kronerøret mitt i sekken jeg - turen ble ikke lang siden dette var i Longyearbyen og det var -30 grader ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker den reklamen! Selv tok jeg med meg et knekkebrød med brunost (dessverre var jeg ingen gulost-fan) og gikk ned i kjelleren av alle steder (hvis det likevel skulle være kaldt, var kjelleren like bra).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tristessa

De første gangene jeg så den reklamen, så jeg bare halvparten. Trodde det var en grusom historie om en alenemor som kastet ut ungen sin fordi hun skulle ha en date hjemme hos seg, som hun har ført bak lyset. Derfor spør jo daten hvem den lille jenten på kjøkkenet er. Ble konfrontert med hvorfor daten tok ut søppelet, og da jeg fikk se hele gikk det opp et par lys eller to.

Jessda, virkelighetsoppfatningen min er jammen ikke helt frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger den reklamen ja, så søt!

Like moro hver gang når faren sier "Hvem er du da?" og datteren ser på han med *jeg er fortsatt litt snurt, men har egentlig lyst til å le*-blikket :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så nettopp den nye Liberoreklamen (er ihvertfall ny for meg) hvor en familie er ute og kjører i pøsregn, og plutselig stopper de fordi de må tisse. De stopper på en stikkvei i skogen hvor det er veldig vått, og de plasker seg frem til et tre og en busk for å tisse.

Mens de tisser sitter babyungen foran i stolen sin, ruller ned vinduet og ser på dem med DET blikket.

Litt "haha, jeg har bleie, jeg, så jeg slipper gå ut i regnværet. Kan sitte i bilen, tørr og god!"

...mens de står ute i regnværet og blir kliss våt, stakkers :D

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...