Gå til innhold

- strangulering...-


Edie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

... og hans siste tanke var"Ja!!! jeg kommer, nei, jeg dør..."

Spøk til side.

Jeg skjønner godt at folk søker sterke opplevelser. Det gjør jeg sjøl, og det har folk gjort til alle tider.

Jeg skulle bare ønske at folk visste hva de gjorde, eller i det minste prøvde å finne det ut før det var for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Jeg skulle bare ønske at folk visste hva de gjorde' date=' eller i det minste prøvde å finne det ut før det var for sent.[/quote']

:Nikke: For det er vel ikke bevisst selvmordsforsøk av disse. Og hvor mye vet egentlig 11-åringene som holder på med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette ble gjort i den flmen som ble vist på nrk en stund tilbake ....Sansenes rike . Huff - virket sprøtt på meg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må selv inrømme at jeg tenner veldig på å bli holdt rundt halsen, bli litt "kvalt" mens gutten knu**** meg. Uvanlig, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange syke mennesker i verden..

Hvorfor prøve dette?

Hvorfor kalle det sykt?

Jeg synes det er tragisk at det ofte ender som det gjør, men selv om du ikke selv kunne tenke deg å gjøre dette - hvorfor fordømme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må selv inrømme at jeg tenner veldig på å bli holdt rundt halsen' date=' bli litt "kvalt" mens gutten knu**** meg. Uvanlig, eller?[/quote']

Jeg vil velge å si nei, i og med at jeg selv syntes det er deilig. Det øker adrenalinet i kroppen og orgasmen blir sterkere, sinnsykt deilig, men jeg ville nok ikke gått så langt som scarfing hvor man fort kan miste kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er nok ikke direkte uvanlig, men heller ikke den vanligste kinken vi finner.

Jeg vil anbefale dere som tenner på "kvelningsfornemmelser" å satse på kontrollerte pusteleker sammen med en partner dere er trygg på framfor scarfing og kvelertak.

Dersom den ene av partene holder for munn og nese på den andre og leser partneren sin godt er dette mye tryggere enn scarfing der det er vanskelig å beholde kontrollen.

Lykke til. Eksperimenter, lek og kos dere med det dere tenner på, men husk å kommunisere godt med partneren.

Med hilsen Revetispa

...som får panikk ved tanken på å prøve breathcontrol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...