AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Jeg lurer veldig på hvilken av de to tilbudene i overskriften jeg skal benytte meg av! Acer Aspire 5741G i3 koster 5000 på MPX, mens Acer Aspire 5741G i5 koster 5500 på Elkjøp. Utover dette ser det ut som at pcene er identiske. Hvilken bør jeg velge? Jeg kommer til å bruke pcen som en stasjonær bærbar, hvor tida går med til office-dokumenter, surfing, nedlasting og et og annet spill. Spillytelse er det minst viktige av kriteriene mine. Holder det da med i3? Eller er det av andre grunner lurere å kjøpe elektronikk fra Elkjøp? Jeg har aldri handla så dyre el-produkter via nett før, og lurer på hvordan service, spørsmål osv løses rent praktisk når en kjøper via en nettbutikk, kontra en butikk i samme gate som jeg bor?
Gjest Thefainter Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Du kan jo like gjerne kjøpe den med i5, tror ikke du kommer til å angre da hvertfall Det er kanskje lettere med å få service hos Elkjøp, for da kan du dra til butikken og snakke med noen der hvis det skulle være noe galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå