rachel who Skrevet 8. november 2010 #181 Skrevet 8. november 2010 Hvis det er sant det som står i Altaposten at David og Alita blir et par, skal jeg for det første vri ballene av Ole Lukkøye og forlange at han tar tilbake Alita-drømmen med joikakakene, og dernest synes dritsynd på kjæresten til David. Han dro jo ned til henne og avsluttet forholdet før han innledet forholdet med Alita. De fortalte det forrige helg til en eller annen avis jeg leste i.
Kamikatze Skrevet 9. november 2010 #182 Skrevet 9. november 2010 Tipper det var gladnyhet dø luks å få, når du har sittet i sølibat og ventet på at gubben skal leke ferdig buskmann. Døh, darling? Jeg unngikk slangebitt og dengue-feber men pådro meg visst et lite snev av Alita, mens jeg var dåwn dear inn det djøngel.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #183 Skrevet 14. november 2010 Håper enten Tone eller Atle drar i dag. Hun synnøve er ekstremt hvit.
rachel who Skrevet 14. november 2010 #184 Skrevet 14. november 2010 Stian, du er fan meg en lur rev. Aldri noen sinne har jeg sett noen som spiller spillet så godt som deg.
Gjest Linda sofie Skrevet 14. november 2010 #185 Skrevet 14. november 2010 Stian, du er fan meg en lur rev. Aldri noen sinne har jeg sett noen som spiller spillet så godt som deg. Han er en god spiller! Håper de tar å stemmer ut Lisbeth. Så synnøve etter det igjen.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #186 Skrevet 14. november 2010 Jeg synes både Stian og David har mye flaks. Hvor mange ganger har de andre villet stemme de ut? David redda seg selv nok en gang. Jeg synes Tone faktisk er veldig irriterendes. Det har jeg syns helt siden hun kom inn.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 14. november 2010 #187 Skrevet 14. november 2010 Jeg synes Tone virker veldig real. Hun er ærlig om at hun spiller et spill, men samtidig så er hun ikke falsk mot andre. Og Stian er en dyktig taktiker, han fortjener å vinne på grunn av det.
pandabear Skrevet 14. november 2010 #188 Skrevet 14. november 2010 Liker Tone jeg Men nå syns jeg det er nok David. Han er så jævlig full av seg sjæl!
smalls Skrevet 15. november 2010 #189 Skrevet 15. november 2010 Liker Tone jeg Men nå syns jeg det er nok David. Han er så jævlig full av seg sjæl! Har en følelse at David kommer til finalen. Jeg tror Atle eller Synnøve ryker neste gang. Men alt kan skje.
Gjest Raindrops Skrevet 15. november 2010 #190 Skrevet 15. november 2010 Håper Atle ryker, jeg er så lei av hele fyren.
skoeska Skrevet 15. november 2010 #191 Skrevet 15. november 2010 Jeg heier på Dan Richard jeg. Han stemmer alltid det han synes er riktig uten høre på de andre. F.eks. stemte han Stian når ingen andre gjorde det, og igår stemte han Atle, selv om han visste at alle kom til å stemme David eller Lisbeth. Så heia Dan Richard! 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #192 Skrevet 15. november 2010 Han dro jo ned til henne og avsluttet forholdet før han innledet forholdet med Alita. De fortalte det forrige helg til en eller annen avis jeg leste i. Ryktene vil ha det til at han også hadde en kjæreste i Norge på det tidspunktet (ikke Alita).
smalls Skrevet 15. november 2010 #193 Skrevet 15. november 2010 Ryktene vil ha det til at han også hadde en kjæreste i Norge på det tidspunktet (ikke Alita). Ikke alle rykter er sanne
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #194 Skrevet 15. november 2010 Ikke alle rykter er sanne Nei, men noen er det. La oss si det sånn, jeg vet at det ikke er et rykte.
Lise_ Skrevet 15. november 2010 #195 Skrevet 15. november 2010 (endret) tom. på God Kveld Norge opplyste Dorte om at Alita og David var på kjærlighetsferie (et ele ant sted jeg ikke husker) Jeg liker Atle, David og Alita jeg. og Dan Rickard selvsagt Stian irriterer meg..... Og Synnøve er jo ikke hvit, hun er jo grå! Endret 15. november 2010 av Lise_
smalls Skrevet 15. november 2010 #196 Skrevet 15. november 2010 tom. på God Kveld Norge opplyste Dorte om at Alita og David var på kjærlighetsferie (et ele ant sted jeg ikke husker) Jeg liker Atle, David og Alita jeg. og Dan Rickard selvsagt Stian irriterer meg..... Og Synnøve er jo ikke hvit, hun er jo grå! Jeg synes hun er ille blek. Nesten ekkelt. Men kanskje hun ikke blir brun? Ikke vet jeg men synes det er ekkelt å være såå blek som det hun er.
Lise_ Skrevet 15. november 2010 #197 Skrevet 15. november 2010 (endret) Jo.. Når man nesten er gjennomsiktig pga manglende pigmenter, så er det virkelig synd...... Endret 15. november 2010 av Lise_
smalls Skrevet 15. november 2010 #200 Skrevet 15. november 2010 Det kan da ikke hun noe for. Nei det har jeg ikke sagt heller men jeg synes ikke det er noe pent å være så blek som Synnøve er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå