crazyforgum Skrevet 12. september 2010 #21 Skrevet 12. september 2010 Jeg kunne like gjerne heie på begge lagene, men synes nordlendingene utpeker seg positivt! Heie Nord-Norge
crazyforgum Skrevet 12. september 2010 #22 Skrevet 12. september 2010 De fra nord er ikke fullt så spredt heller siden tre av dem er fra samme sted så og si. Hvem tenker du på?
Rødtoppen86 Skrevet 12. september 2010 #23 Skrevet 12. september 2010 To fra Sortland og en fra Harstad, samt ei fra Senja også
Gjest Raindrops Skrevet 12. september 2010 #24 Skrevet 12. september 2010 Hvilken aldersgruppe er du i da? Jeg trodde de fleste likte Robinson ... Jo, men da jeg så det på webtv så merket jeg at min aldersgruppe generelt ikke var innen målgruppen for reklamen som ble sendt. Husker ikke helt hva slags reklame det var, men jeg begynte iallefall å tenke på det da
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #25 Skrevet 12. september 2010 Likte programmet:) Heie på nordlendinene... virket som de var mer reflektert.
Gjest BabyBlue Skrevet 12. september 2010 #26 Skrevet 12. september 2010 Nordlendingene vant begge gangene, ja. Synes egentlig at det var smart å stemme ut Kimhy. En som tar med seg lippgloss til en øde øy er nok ikke noe å samle på ...
Lise_ Skrevet 12. september 2010 #27 Skrevet 12. september 2010 Heia nord Søringene var jo egentlig veldig frekke
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #28 Skrevet 12. september 2010 Heia nord Søringene var jo egentlig veldig frekke spesielt han ene..
smalls Skrevet 12. september 2010 #29 Skrevet 12. september 2010 Jeg synes de burde stemme ut hvem som er dårligst i kampene og ikke hvem de liker dårligst personlig. Vil de vinne må de jo stemme ut den som er svakest. Nemlig han med bleka hår. Hun Maria virker som en person jeg ikke hadde klart å bo på en øde øy med. Hun virker veldig rappkjefta og en som tar MYE plass.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #30 Skrevet 12. september 2010 Han ene blonde på sør-laget, har han vært med i charterfeber? Og Maria på nord-laget har jeg sett på tv før også tror jeg. Ellers lurer jeg på noe, som jeg har lurt på i alle år: -får de solkrem? -får de pusse tenner? Hadde vært gøy å få vite hvordan ting EGENTLIG er på øya.
Gjest Raindrops Skrevet 12. september 2010 #31 Skrevet 12. september 2010 (endret) De får solkrem, men de får ikke pusse tennene. Forrige sesong snakket de jo om hvor skitne de følte seg, blant annet pgav flere lag med solkrem oppå hverandre. Man kan også se hvor happy de blir når de vinner en konkurranse og får muligheten til å pusse tennene. En ting som jeg lurer på er om det ikke er lov å ha med seg lighter? Endret 12. september 2010 av Raindrops
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #32 Skrevet 12. september 2010 Han Daniel var litt kjekk synes jeg Hvorfor prøver Christer å lage splid i gruppen? " Er det noen som ikke liker hverandre?" Så sier de nei og da sier han " Så alle er gode venner? Ingen som ikke misliker noen?" De sa nei. Hvorfor skal han mase så om det?
Gjest Linda sofie Skrevet 12. september 2010 #33 Skrevet 12. september 2010 Jeg hadde aldri klart meg på robinson. Det er ingen kjære mor. Hadde ikke klart meg med så lite mat og slike forhold Men jo Atle var med på charterfeber.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #34 Skrevet 12. september 2010 Jeg hadde aldri klart meg uten tannbørste og tannkrem. Man får bare ett sett tenner! Og så hadde jeg ikke likt å la hårene gro (spes under armene og bikinilinja), grøss og gru. Nei, jeg er glad jeg sitter i sofaen og ser på i stedet for å være der
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #35 Skrevet 12. september 2010 Tror dette skal bli artig. Kom forresten på en ting. Dette må vel være den første sesongen på lenge at det ikke er med en typisk bimbo / glamourmodell-dame? (Kanskje det lurer en i kulissene til en senere anledning?) Ellers var det jo to modellpene muskelgutter på lag sør, så kanskje de er årets skjønnhetsalibi? Mvh. Eli-Eli
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #36 Skrevet 12. september 2010 Tror dette skal bli artig. Kom forresten på en ting. Dette må vel være den første sesongen på lenge at det ikke er med en typisk bimbo / glamourmodell-dame? (Kanskje det lurer en i kulissene til en senere anledning?) http://www.side2.no/underholdning/article2980854.ece
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #37 Skrevet 12. september 2010 Tror dette skal bli artig. Kom forresten på en ting. Dette må vel være den første sesongen på lenge at det ikke er med en typisk bimbo / glamourmodell-dame? (Kanskje det lurer en i kulissene til en senere anledning?) Ellers var det jo to modellpene muskelgutter på lag sør, så kanskje de er årets skjønnhetsalibi? Mvh. Eli-Eli tror det er ei her jeg kommer fra som kommer inn som glam/gatebilbabe dame etterhvert.
Gjest Jente1990:) Skrevet 12. september 2010 #38 Skrevet 12. september 2010 http://www.side2.no/underholdning/article2980854.ece Så er ikke hun en som jeg ser på som en babe akkurat. Men skulle ikke forundre meg at det kommer inn en blond glamourmodell babe senere
Gjest Atanih2 Skrevet 12. september 2010 #39 Skrevet 12. september 2010 Alle på lag Sør er jo fra Oslo og omegn, ikke én ekte sørlending. De burde da i det minste hatt en person med skarre-r!
Gjest Raindrops Skrevet 12. september 2010 #40 Skrevet 12. september 2010 Alle på lag Sør er jo fra Oslo og omegn, ikke én ekte sørlending. De burde da i det minste hatt en person med skarre-r! Ser ut til at det blir Oslo mot resten ja. Trodde de skulle ha litt mer variasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå