Gjest Linda sofie Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Imorgen starter endelig robinsonekspedisjonen igjen og jeg gleder meg Har venta lenge nåø Flere som skal se på? Siden jeg er fra sør blir jeg nødt til å heie på lag sør. Han blonde frisøren(husker ikke helt navnet) som var med på charterfeber sist gang skal vist å være med. Kan ikke helt se for meg han i robinson siden jeg synes han er veldig femi, så blir spennendes å se.
Gjest Raindrops Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Jeg gleder meg! Er ikke så mange på min alder som ser på Robinson, så jeg tror ikke jeg er helt målgruppen Men jeg synes det er et artig program. I følge kartet er jeg visst på sør-siden, men jeg heier nok på nord likevel, det er der jeg føler jeg hører til:p
Violetsky Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Jeg og samboern er blodfan av robinson, så vi gleder oss villt! :D
Supramundane Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Jeg har alltid fulgt med Robinson, syns det er et artig konsept.
Gjest Opus Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 Gleda meg til dette på lenge Sesongen skal vist bli mye drøyere enn tidligere.
Gjest Thefainter Skrevet 12. september 2010 #11 Skrevet 12. september 2010 (endret) Jeg trodde det skulle være nord mot sør, men det er jo nord mot Oslo Syns alle folks virker kjedelige. Alle er jo på samme alder. De fra Nord er bitchy og de fra Oslo er pinglete: "jeg merker at vi har lite mat..." Etter EN dag?! :klø: Og de har MADRASSER?! De skal jo sliiiite litt da... Endret 12. september 2010 av Thefainter
skoeska Skrevet 12. september 2010 #12 Skrevet 12. september 2010 Så morsomt det er i år! Har sansen for nordingene så langt! Og ja, er søringene kun fra østlandsområdet?
Gjest Opus Skrevet 12. september 2010 #13 Skrevet 12. september 2010 Tror jeg heier på Nord, selv om jeg er fra Sør.. Er jo født i nord da, så får skylde på det Blir litt småflau på vegne av sør..
Rødtoppen86 Skrevet 12. september 2010 #14 Skrevet 12. september 2010 Regner med de har plukket ut de "beste" fra nord- og sør-norge hehe... Ikke sjokk at det er selvgode, spinkle raringer fra nord, og muskuløse menn og fine damer fra sør hehe.. Blir morsomt å se hvordan ting utvikler seg.
Gjest Cho Skrevet 12. september 2010 #15 Skrevet 12. september 2010 Go Kimhye! (Selv om jeg heier på lag nord :gjeiper: )
Kamikatze Skrevet 12. september 2010 #16 Skrevet 12. september 2010 Har de lite mat kan de alltids tre Christer Falsk på et digert grillspyd, og dermed øke seer-ratingen betraktelig.
Meaty Skrevet 12. september 2010 #17 Skrevet 12. september 2010 Jeg må si jeg er litt skuffet. Jeg trodde at Sør ville bestå av folk fra hvor som helst tja...sør for Trondheim, kanskje. Men bortsett fra ei fra Porsgrunn og en fyr fra Østfold, er de fra Oslo alle sammen? Hele gjengen virker så langt ganske usympatisk. Jeg har fått best inntrykk av Nord, selv om Sør er mer "min" landsdel, hvis man kan bruke det ordet.
crazyforgum Skrevet 12. september 2010 #18 Skrevet 12. september 2010 Jeg gleder meg! Er ikke så mange på min alder som ser på Robinson, så jeg tror ikke jeg er helt målgruppen Men jeg synes det er et artig program. I følge kartet er jeg visst på sør-siden, men jeg heier nok på nord likevel, det er der jeg føler jeg hører til:p Hvilken aldersgruppe er du i da? Jeg trodde de fleste likte Robinson ...
Rødtoppen86 Skrevet 12. september 2010 #19 Skrevet 12. september 2010 De fra nord er ikke fullt så spredt heller siden tre av dem er fra samme sted så og si.
skoeska Skrevet 12. september 2010 #20 Skrevet 12. september 2010 Sørlendinger, vestlendinger og trøndere var nok for tøffe for å ha på et dum&deilig-lag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå