Gjest Ts Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Avogtil,flere ganger etter at jeg har spist- er det som om noe trekker seg sammen som en slags rask krampe,flere ganger før det gir seg.. Det kan komme flere ganger til dagen. Nå er det lenge siden jeg har spist,men nå fikk jeg 1 liten krampe alene. Det pleier og være kanskje 5 om gangen. Veldig korte,men det kjennes ut som om at noe trekker seg sammen.. Gjør ganske vondt noen av dem. Sitter på høyre side..rett nedforbi der ribbenet slutter. Høyere enn blindtarmen. Har til tider problemer med magen,lav jernmetning og lav bilirubin. Når jeg dytter borti kjennes det nesten ut som om at det sitter på ribbenet,gjør litt småvondtetter at jeg dytter borti.. Provoserte disse her krampene
LukaFrost Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Kanskje det er gallen? Gallestein?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Veldig ofte er kramper/ubehag muskulært. Under ribbeinet på høyre siden så sitter leveren med galleblæren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå