Gå til innhold

migrene

Gjest smoothie22

Fremhevede innlegg

Gjest smoothie22
Skrevet

jeg forundrer meg at mine sterke anfall ofte oppstår av gråting, tretthet og av sult. men spesielt dette med gråting forundrer meg, hva skjer liksom oppi hjernen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva som skjer :o men ofte når jeg gråter masse, stresser eller er overtrøtt ender det opp med migreneanfall ;p

Skrevet

Japp. Det får jeg. Jeg synes det er logisk. Man blir jo "stresset i hodet" hvis man gråter, øynene blir anstrengt.Det har iallefall jeg alltid tenkt, at det er pga det stresset som foregår både psykisk og fysisk når man gråter.

Skrevet

Jeg tror jeg har det motsatt. Har jeg veldig vondt i hodet (har ikke blitt utredet for migrene men er ganske sikker) og har en skikkelig gråteseanse, er jeg mye lettere i hodet etterpå - som om anspentheten løsner på et vis...

Gjest smoothie22
Skrevet

jeg syns bare det hele er så rart, hvordan det utløser dette med at blodårene utvider seg! jeg gråt som en tulling i 3 tiden, og sliter enda med et anfall.. makes no scense:P

Skrevet

Enda? Det er jo bare 9 timer ;P Jeg har det i 72 timer når det først slår til, og ikke alltid medisinen heller fungerer :) Tar medisin, det går bort i et par timer, kommer tilbake, etc.

Gjest smoothie22
Skrevet

joda, ingen fare, jeg kan ha det i 72 timer også:) men jeg syns alle timer med migrene er så borkasta... tullete timer brukt på smerte:/

Skrevet

joda, ingen fare, jeg kan ha det i 72 timer også:) men jeg syns alle timer med migrene er så borkasta... tullete timer brukt på smerte:/

Må si meg bra enig der! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...