Annkitrin Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Hei Jeg har et spørsmål som jeg ikke helt vet om hører til her men jeg skal være russ i 2011 å utstyr må bestilles for å få rabatt. Jeg har ikke noe målebånd så jeg vet ikke hvilken luestørrelse jeg skal kjøpe, hva er mest "normalt" av disse størrelsene; 55, 56, 57, 58, 59 eller 60? (Er helt til 62 men tror ikke jeg har så stort hode xD) Help anyone?
SnikkSnakk Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 (endret) jeg skal også være russ 2011 Var det i år også, da, men fikk ikke gjort så mye ut av tiden, så satser på i år, siden jeg går allmenn påbygg Jeg har str 55 på min, men så har jeg et ganske lite hode også, da som du sikkert forstår Et tips kan jo være å prøve luer når enten russedress eller russeservice har sånn prøvedag på skolen din Endret 10. september 2010 av SnikkSnakk
Annkitrin Skrevet 10. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2010 jeg skal også være russ 2011 Var det i år også, da, men fikk ikke gjort så mye ut av tiden, så satser på i år, siden jeg går allmenn påbygg Jeg har str 55 på min, men så har jeg et ganske lite hode også, da som du sikkert forstår Kult :gjeiper: Hehe jeg har ikke akkuratt noe stort hode men har aldri funnet ut HVOR stort det er xD
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Kult :gjeiper: Hehe jeg har ikke akkuratt noe stort hode men har aldri funnet ut HVOR stort det er xD Bare å ta frem et målebånd det, så finner du ut hvor mange cm du er rundt hodet. Tror det vanligste er at voksne kvinner er omtrent 55-57 cm rundt hodet, og menn er fra 58-62 cm.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Hei! Jeg var russ i fjor, og hvis du har helt vanlig hodestr anbefaler jeg deg å kjøpe den minste størrelsen. Da vil den passe perfekt:)
Annkitrin Skrevet 10. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2010 Bare å ta frem et målebånd det, så finner du ut hvor mange cm du er rundt hodet. Tror det vanligste er at voksne kvinner er omtrent 55-57 cm rundt hodet, og menn er fra 58-62 cm. Hei Vi har nettopp flytte så vi vet ikke hvor noe er derfor har vi ikke målebånd atm det er det som er hele problemet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå