Gå til innhold

Hodestørrelse (Russelue)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har et spørsmål som jeg ikke helt vet om hører til her men jeg skal være russ i 2011 å utstyr må bestilles for å få rabatt.

Jeg har ikke noe målebånd så jeg vet ikke hvilken luestørrelse jeg skal kjøpe, hva er mest "normalt" av disse størrelsene;

55, 56, 57, 58, 59 eller 60? (Er helt til 62 men tror ikke jeg har så stort hode xD)

Help anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg skal også være russ 2011 :jepp: Var det i år også, da, men fikk ikke gjort så mye ut av tiden, så satser på i år, siden jeg går allmenn påbygg :) Jeg har str 55 på min, men så har jeg et ganske lite hode også, da som du sikkert forstår :fnise:

Et tips kan jo være å prøve luer når enten russedress eller russeservice har sånn prøvedag på skolen din :tommelsmil:

Endret av SnikkSnakk
Skrevet

jeg skal også være russ 2011 :jepp: Var det i år også, da, men fikk ikke gjort så mye ut av tiden, så satser på i år, siden jeg går allmenn påbygg :) Jeg har str 55 på min, men så har jeg et ganske lite hode også, da som du sikkert forstår :fnise:

Kult :gjeiper:

Hehe jeg har ikke akkuratt noe stort hode men har aldri funnet ut HVOR stort det er xD

Skrevet

Kult :gjeiper:

Hehe jeg har ikke akkuratt noe stort hode men har aldri funnet ut HVOR stort det er xD

Bare å ta frem et målebånd det, så finner du ut hvor mange cm du er rundt hodet. Tror det vanligste er at voksne kvinner er omtrent 55-57 cm rundt hodet, og menn er fra 58-62 cm.

Skrevet

Hei! Jeg var russ i fjor, og hvis du har helt vanlig hodestr anbefaler jeg deg å kjøpe den minste størrelsen. Da vil den passe perfekt:)

Skrevet

Bare å ta frem et målebånd det, så finner du ut hvor mange cm du er rundt hodet. Tror det vanligste er at voksne kvinner er omtrent 55-57 cm rundt hodet, og menn er fra 58-62 cm.

Hei

Vi har nettopp flytte så vi vet ikke hvor noe er derfor har vi ikke målebånd atm det er det som er hele problemet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...