Gjest synnøve Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 hei ! jeg sliter med alopecia areata. har slitt med det helt siden jeg var 7, da jeg ikke hadde hår på hodet i det heletatt. jeg fikk tilbake håret etterhvert. men uansett så tok jeg det ikke så tungt da. når jeg fylte 12 fikk jeg det tilbake . men da var det heldigvis populært med caps , så da slapp jeg å bekymre meg så mye om at jeg skilte meg ut. men nå som jeg er fylt 17 år, så har dette gått mere inn på meg. jeg skikker stadig på jenter som har masse hår og ønsker at jeg har like mye hår som dem. jeg sliter veldig med dette og er stadig deppa! men det er betryggende å vite at mine veninder ikke ser noe anderledes på meg selvom jeg har sykdomen! men alikavel er jeg redd for hva andre syns om meg! jeg har bestilt parykk som kommer snart til 10.000 . så jeg håper den ikke ser så falsk ut! jeg går stadig og tenker på om det er noen flekker som synes. dette går veldig innpå meg emosjonelt, og går utover hverdagen min. jeg håper at alle dere andre som har samme sykdom som meg , ikke sliter så mye på humøret som meg : ) lykke til videre !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå