Gå til innhold

åndelig terapi

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan jeg tro på.

Det er mye som skjer i vår verden for tiden, og i 2012 kommer et åndelig løft. Da skal vi alle bli mer åndelige og mer snille og gode mot hverandre. Da vil det nok bli mer fred i verden, selv om det vil ta tid.

Mange vil iallefall forandre seg totalt - til det bedre.

Vet mange som sliter med mye av det som stod i artikkelen, itillegg til å reagere på mat og å få problem fysisk og psykisk.

Det er ikke meningen at man skal være syk, så det er nok en god blanding av alt.

Skrevet

Vil bare avslutte med at, siden vi alle er mer eller mindre under åndelig utvikling, så får noen flere problemer enn andre. Det spørs hvor åndelig utviklet man er blitt.

Idag er verden i 3.dimensjon, men vi skal snart opp i 5.dimensjon.

Vi hopper altså over 4.dimensjon.

Såpass bra har vi utviklet oss, at vi hopper over en dimensjon.

Gjest navnelapp
Skrevet

Vil bare avslutte med at, siden vi alle er mer eller mindre under åndelig utvikling, så får noen flere problemer enn andre. Det spørs hvor åndelig utviklet man er blitt.

Idag er verden i 3.dimensjon, men vi skal snart opp i 5.dimensjon.

Vi hopper altså over 4.dimensjon.

Såpass bra har vi utviklet oss, at vi hopper over en dimensjon.

:klø:

Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Supramundane, mod

Skrevet

Det er sant! Bare vent til 2011/12, da vil store ting skje.

Og alt vil bli bedre etterpå :)

Gjest navnelapp
Skrevet (endret)
:hoppe: Endret av Alt godt
Skrevet

:hoppe:

Ble du glad? :)

Tenker du det samme som meg?

Skrevet

Jeg er skeptisk selv om jeg anser meg selv som ganske frilynt. Bøffelmakere er det nok av. Men hvem av dere vet hvordan ordet "tommelfingerregelen" oppstod?

Tror dere må google nå, det har ikke jeg gjort. Det var bare noe jeg leste om i en bok og som opptar meg en del. Jeg synes det er trist at hele generasjoner går og trur på at det finnes en himmel etterpå. Jeg tror ikke noe på himmmelen, den er jo farget av havet pga lyset fra sola.

Men hva jeg tror på. Ordet å tro har jeg tenkt over noen ganger. Å tro er å ikke vite, men å håpe? Å vite er idiotisk? Å tro kan bli en passion.

Elsk deg selv og elsk din neste.

I Bibelen står det at man skal elske sin neste som man elsker seg selv. Men hva med når vi er f.eks. pst eller deprimerte... Har aldri hørt om en deprimert som elsker seg selv.

Ja, noe tror jeg på, men det er noe jeg ikke kan beskrive. Det er hellig og er kjærlighet, for å si det enkelt. Men det hender jeg er tappet og tom, og da er det vanskelig å finne kilden. Jeg klarer det hver gang, men er ikke bevisst på å sløse bort kraften på andre, da blir det ingenting til meg og ingenting til andre heller. Da blir jeg fortvilet og føler at energien min må vernes. Jeg skysser det bort og blir mer empty.

Den datoen dere angir sier meg ingenting. Jeg har valgt å ikke lese boka og det var et bevisst valg. Det er enkelte ting jeg ikke ser på nyhetene heller, jeg tar det innover meg og blit syk av det. Legemtlig også.

Kropp og sjel hører sammen sies det, men hva når jeg dør? Vil jeg som enkelte hevder komme i deres drømmer som en 28 åring og i lekre klær? Neppe.

Konkluderer ingenting, alle må få ha sin tro. Tro gir en mening og en skapende kjærlighetskraft er det jeg har funnet selv om det er vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...